Gå til innhold

javaspill til t610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du laster ned det spille, tar du vel ned 2 forskjellige filer/mapper? Stemmer ikke det? Du skal bare overføre den ene til mobil telefonen hvis jeg ikke tar helt feil. Helt sikkert noen som har bedre peiling en meg på det område.

Lykke til

Lenke til kommentar

Prøvde også på dette igår men jeg ble usikker. har en jar fil og en jad fil.. med noen av disse filene låg det en txt fil som inneholdt kun "DO NOT UPLOAD THIS FILE TO YOUR PHONE" så da ble jeg usikker så jeg prøvde ikke mer.. Men hvis noen kunne hjelpe hadde det vært flott :)

Lenke til kommentar

Har gjort dette mange ganger, og jar- filen skal lastes til telefonen. når den er lastet opp, vil det stå at telefonen installerer spillet. Du skal da finne spillet i "Spill og annet".

Når det gjelder kopiering av spill fra telefon til telefon, er dette ikke mulig fordi utviklerene har copyright på disse og vil at hver og en som skal ha spillet må laste det ned selv... Når spillene ligger ute til fri nedlasting på internett, får programmererene penger for reklamen de har på sidene, eller ved at spillet ikke er i fullversjon og du må kjøpe det hvis du blir hekta... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...