ZeBuLoN@☂ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Har lastet ned noen javaspill til t610 fra www.myt610.com, og nå lurer jeg på hvordan jeg får disse overført til tlf, selve filen er en rar-fil som må pakkes ut til flere filer. Bruker programmet sendfile og har kabel fra pc til tlf. Hvordan får jeg spillet over på tlf? På forhånd takk for alle svar!!![/url] Lenke til kommentar
RBK4EVER Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hmmmmmm.......... Det lurer jeg å på, noen om kan svare?? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Når du laster ned det spille, tar du vel ned 2 forskjellige filer/mapper? Stemmer ikke det? Du skal bare overføre den ene til mobil telefonen hvis jeg ikke tar helt feil. Helt sikkert noen som har bedre peiling en meg på det område. Lykke til Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Synes jeg har hørt at det ikke fungerer med overføring av filer hvis du bruker kabel! Mulig jeg tar feil!!? Bruker selv bluetooth til min t610 og det er helt klart den beste måten å overføre filer med!!! Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 men hvordan kan du sende javaspill til en annen mobil? går fint med bilder.. men klarer ikke å sende spill til noen.. finner ikke valg for det i menyene. Noen som vet??? Lenke til kommentar
RBK4EVER Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har blutooth adabter og t610 men jeg skjønner ikke helt hvordan man gjør det?? Lenke til kommentar
RBK4EVER Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 foresten: Når jeg prøver å sende et spill over til t610`en så kommer det: Error copying file... Noen som hvet hva som er galt da??? Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Prøvde også på dette igår men jeg ble usikker. har en jar fil og en jad fil.. med noen av disse filene låg det en txt fil som inneholdt kun "DO NOT UPLOAD THIS FILE TO YOUR PHONE" så da ble jeg usikker så jeg prøvde ikke mer.. Men hvis noen kunne hjelpe hadde det vært flott Lenke til kommentar
RBK4EVER Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 ER DET INGEN SOM VET?? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du må bruke et lite program som heter "send file" ! Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vi vet det, men hvilken filer skal opp? Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har gjort dette mange ganger, og jar- filen skal lastes til telefonen. når den er lastet opp, vil det stå at telefonen installerer spillet. Du skal da finne spillet i "Spill og annet". Når det gjelder kopiering av spill fra telefon til telefon, er dette ikke mulig fordi utviklerene har copyright på disse og vil at hver og en som skal ha spillet må laste det ned selv... Når spillene ligger ute til fri nedlasting på internett, får programmererene penger for reklamen de har på sidene, eller ved at spillet ikke er i fullversjon og du må kjøpe det hvis du blir hekta... Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har gjort dette mange ganger, og jar- filen skal lastes til telefonen. når den er lastet opp, vil det stå at telefonen installerer spillet. Takk for svaret, fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå