Klompisify Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) <Fjernet> Endret 24. november 2013 av gfxchat Lenke til kommentar
gaming :) Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 http://www.apertium.org./ Prøv denne Har du en kopi av teksten på bokmål så kan du lime tekste inn der, og trykker du på " Mark unknow words" så ser du evt. Om du har skrive order feil,bøyd det feil, men av og til kan den si at ordet er feil når der ikke er det og vis du er 100% sikker på at du vet det riktig så skriver du bare det Håper du fikk svar på det du lurte på Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ville fjernet teksten nå, om den skal leveres på internett. Ellers oppdages det veldig lett gjennom en plagieringskontroll. Send heller på PM, E-Mail osv.. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvordan kan Ivar Aasen være nynorsken? Lenke til kommentar
christianb Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) (Dobbel post) Endret 24. november 2013 av christianb Lenke til kommentar
christianb Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Stort sett syns jeg det ser bra ut. Her er noen feil:"grunnleggjaren AV", ikke "for""men andre" skal vel være "med andre""så" skrives uten g"Noregs" bør helst unngås. "Noreg sitt" er nok bedredu kan skrive både "skule" eller "skole". Men ikke begge deler i samme tekst. Velg én.komma før "men""området", ikke "områdde""Norske" med liten N"sine songbøker", ikke "sin sangbøker" lærArJeg er ikke ekspert på nynorsk, så er muligens flere feil som jeg har oversett. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Stort sett syns jeg det ser bra ut. Her er noen feil: "grunnleggjaren AV", ikke "for" "men andre" skal vel være "med andre" "så" skrives uten g "Noregs" bør helst unngås. "Noreg sitt" er nok bedre du kan skrive både "skule" eller "skole". Men ikke begge deler i samme tekst. Velg én. komma før "men" "området", ikke "områdde" "Norske" med liten N "sine songbøker", ikke "sin sangbøker" lærAr Jeg er ikke ekspert på nynorsk, så er muligens flere feil som jeg har oversett. Takk! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå