Skjære Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hello! Jeg fikk beskjed av min engelsklærer å laste ned programmet Audacity. Etter nedlastingen har det dukket opp et "virusprogram" kalt optimizer pro. Dette prgrammet sier jeg har noen tusen virus som må fjernes. Etter å ha lest litt om dette prgrammet på nettet, fant jeg ut at dette ikke er et ekte virusprogram. Spørsmålet mitt er, hvordan fjerner jeg optimizer plus? Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Jeg trenger virkelig et raskt svar! Jeg har tentamen i morgen, og dette programmet maser om at jeg har virus. Dette kommer virkelig til å hemme meg! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Windows, hvis det er et operativ system Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) http://download.cnet.com/SuperAntiSpyware-Free-Edition/3000-8022_4-10523889.html?tag=mncol;1 http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=mncol;1 http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus-2014/3000-2239_4-10019223.html Alternativ 1 Installer alle programmene. Kjør først 1.SuperAntispyware 2. Malwarebytes anti Malware 3. Avast Antivirus PCen din burde være ren for virus. Alternativ 2 Bytt harddisk eller slett windows og installerer windows på nytt. Kjør først alternativ 1. Anbefales på det varmeste. Endret 24. november 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Takker!!! Jeg skal prøve alternativ 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Prøv dette rådet: http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/431108/remove-pc-optimizer-pro/ Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Går det an å restarte pcen å angre på alt man har lastet ned på pcen denne dagen? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men håper noen skjønte spørsmålet Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, du kan bruke gjenopprettingsfunksjonen til å gjenopprette pc'en til et tidligere tidspunkt før du lastet ned og installerte dette programmet. Du mister ikke filer/arbeid du har lagret nylig. Det er kun pc'ens konfigurasjon og programmer som blir tilbakestilt. Hvilket operativsystem har du? f.eks Windows 7? Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Går det an å restarte pcen å angre på alt man har lastet ned på pcen denne dagen? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men håper noen skjønte spørsmålet Windows XP - Windows 7 1. Start/windows knappen 2. Alle Programmer 3. Tilbehør 4. Systemverktøy 5. Systemgjenoppretting Windows 8 har ikke peiling siden jeg ikke bruker det. Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Windows 8 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Se på den videoen og finn System Restore også kalt systemgjenoppretting på norsk. Gjenopprett pcen din til det eldste tidspunktet. Hvis dette ikke virker kan du installere de programmene som ble anbefalt. Endret 24. november 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Finner du noe som heter systemgjenoppretting under noe sånt som systemverktøy eller tilbehør eller noe sånt? Er ikke kjent med W8 så vet ikke om du har noen programmeny som ligner i det hele tatt på W7. Prøv å let! Når du har funnet det så velger du "gjenopprett til et tidligere tidspunkt" eller noe sånt. Så velger du dato og tidspunkt på en kalender, en dato FØR du installerte dette programmet ditt, og trykker ok eller gjenopprett eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Takker og bukker! Etter litt prøving og feiling fikk jeg endelig avinstallert denne dritten! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Men nå etter jeg oppdaterte pcen står det at nettverket er begrenset? Vet noen hvorfor? Takker! Men nå etter jeg oppdaterte pcen står det at nettverket er begrenset? Vet noen hvorfor? Takker! Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Høyreklikk på nettverksikonet, og klikk på "Feilsøk problemer". Følg instruksjonene fra veiviseren Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dette er jo egentlig null problem. Jeg har også fått dette dritt programmet flere ganger og da går du på "min datamaskin" deretter ser du øverst "avinstaller eller endre ett program". Du kliker her også søker du etter programmet. Klikker på det også klikker du avinstaller. Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Den søker og søker og det skjer ingen ting :/ Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 wlan eller kabel? prøvd å deaktivere og aktivere nettverkskortet? Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå