Jabbathejust Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har en galaxy s4 og jeg har telenor låst på den. Ifølgehttp://www.sammobile.com/2013/10/17/samsung-galaxy-s4-lte-gt-i9505-receives-official-android-4-3-update/ så har den fått android 4.3 Når jeg sjekker så har je 4.2.2 og den viser at de nyeste programvaren er installert. Enten fota eller kies. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 4.3 er trukket tilbake pga feil i programvaren, så du må bare vente. Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ok. Takk for svar 4.3 er trukket tilbake pga feil i programvaren, så du må bare vente. Ok. Står dette et eller annet sted? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) stemmer det mrLG sier. Ny oppdatering skal visstnok være på vei, tipper at den blir tilgjengelig i løpet av uken, hvis den ikke allerede er ute da, for husk at ikke alle får oppdateringen samtidig. Endret 25. november 2013 av mandela Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, nå er den her endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå