bjornhelge Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ferdig med Uncharted 1 nå. God story, men den hadde faktisk enda verre skyteopplevelse enn 3ern. Så får håpe det er 2ern som er best. Føler jeg blir irritert når jeg spiller og jeg må skyte dem i hodet 5 ganger før de dør. Det toppet seg når jeg brukte 50 skudd på en person. har du problemer med input lag med din tv?... her er et tips, sjekk tv innstillingene, slaa av alt av motion greiene osv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Mulig du missforsto, men input lag har ingenting med det jeg klager på å gjøre. Alt fungerer slik det skal. Det er bare det at AI tåler veldig mye til tider og at det er vondt å styre i motsetning til bedre skytespill. Endret 30. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det er minuset med å starte med 3´ern Ettersom kontrollene helt klart er beste her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå