Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ang. Uncharted. Begynte på 3ern i går (har ikke spilt noen av de tidligere) og er det slik at skyteopplevelsen er like dårlig i de andre spillene også? Jeg synes storyen i Uncharted er konge, men skytingen er faktisk så lite gjennomført at det gjør vondt. Hadde håpet den kunne ha noe lignende Max Payne eller shit. Klar over at spillet er noen år, men håper U4 klarer å levere langt bedre skyteopplevelse. Men spillet i seg selv er fantastisk. Er det noen som vet ca ETA på hvor lang storyen er i de spillene? Om de ikke tar for lang tid har jeg lyst til gå igjennom 1ern og 2ern etter jeg er ferdig med 3ern. Endret 24. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ang. Uncharted. Begynte på 3ern i går (har ikke spilt noen av de tidligere) og er det slik at skyteopplevelsen er like dårlig i de andre spillene også? Jeg synes storyen i Uncharted er konge, men skytingen er faktisk så lite gjennomført at det gjør vondt. Hadde håpet den kunne ha noe lignende Max Payne eller shit. Klar over at spillet er noen år, men håper U4 klarer å levere langt bedre skyteopplevelse. Men spillet i seg selv er fantastisk. Er det noen som vet ca ETA på hvor lang storyen er i de spillene? Om de ikke tar for lang tid har jeg lyst til gå igjennom 1ern og 2ern etter jeg er ferdig med 3ern. Skytingen er helt elendig ja, men i 3`ern har de faktisk forbedret den en god del. Det sier vel sitt om hvordan det er i de foregående spillene Lyder,våpenfølelse og hitboxer er helt på trynet. Litt trist i og med at det er så forbannet mye skyting i disse spillene. Hjelper jo også lite at fiendene er av det nitriste kjipe slaget. Endret 24. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ja, det har du rett i. Om 3ern er det beste så gjør det vondt å tenke på hvor ille de andre er. Fantastisk story i alle fall. Så det gjør vel balansen jevnere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Uncharted 2 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 3. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ikke mer nei. Da er det fare for at jeg kjøper både 1ern og 2ern også går igjennom dem engang. Trodde jeg ikke skulle like spillet så mye som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ikke mer nei. Da er det fare for at jeg kjøper både 1ern og 2ern også går igjennom dem engang. Trodde jeg ikke skulle like spillet så mye som jeg gjorde. Ja det er absolutt verdt det, og de fåes vel ca. gratis om dagen og. Sett bort i fra under-par skytemekanikk og det der er det to helt konge titler Har trua på at de nailer skytingen i Uncharted 4 da, i TLOU var denne sabla solig etter min mening. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ang. Uncharted. Begynte på 3ern i går (har ikke spilt noen av de tidligere) og er det slik at skyteopplevelsen er like dårlig i de andre spillene også? Jeg synes storyen i Uncharted er konge, men skytingen er faktisk så lite gjennomført at det gjør vondt. Hadde håpet den kunne ha noe lignende Max Payne eller shit. Klar over at spillet er noen år, men håper U4 klarer å levere langt bedre skyteopplevelse. Men spillet i seg selv er fantastisk. Er det noen som vet ca ETA på hvor lang storyen er i de spillene? Om de ikke tar for lang tid har jeg lyst til gå igjennom 1ern og 2ern etter jeg er ferdig med 3ern. Kjipt å spille 3ern først for å være ærlig En stooor del av historien knyttes sammen i åpningsscenene i 3ern, men men. Spill de andre. Skytingen er ikke noe bedre, men spillene i seg selv er geniale! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Til nå så føler jeg ikke at jeg har mistet noe særlig av å spille 3ern først. Er enkelte ting som jeg skjønner har kommet frem i 1ern eller 2ern, men ingenting som ødelegger storyen. Endret 24. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Uncharted 2 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 3. Og Uncharted 1 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Drake's Fortune er det spillet i serien jeg har likt best også. Håper de toner ned skytingen litt i Uncharted 4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og Uncharted 1 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 2. Neinei. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Drake's Fortune er det spillet i serien jeg har likt best også. Håper de toner ned skytingen litt i Uncharted 4. Jeg har likt best 3ern, men jeg var jo solgt etter "twisten" i historien som startet med en gang. Sånn er jeg som type Og Uncharted 1 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 2. Hvis man følger metacritic så har Uncharted 2 fått best gjennomsnittskarakter både av brukerne og av anmelderne. Sjansen er nok derfor stor at mange er uenige med deg der Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og Uncharted 1 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 2. Nei Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Neinei. Sier du at jeg ikke synest uncharted 1 er bedre enn nr. 2??? Det er jo litt dust da...Du kan da ikke fortelle meg hvilken smak jeg har??? Du er rar... Nei Jo. Jeg har likt best 3ern, men jeg var jo solgt etter "twisten" i historien som startet med en gang. Sånn er jeg som type Hvis man følger metacritic så har Uncharted 2 fått best gjennomsnittskarakter både av brukerne og av anmelderne. Sjansen er nok derfor stor at mange er uenige med deg der Jamen det er jo min smak. Ikke hva andre sier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Sier du at jeg ikke synest uncharted 1 er bedre enn nr. 2??? Det er jo litt dust da...Du kan da ikke fortelle meg hvilken smak jeg har??? Du er rar... Ja, det sier jeg. Du har lenge sagt at du skal mene akkurat det samme som meg, og da forventer jeg at du faktisk gjør det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jamen det er jo min smak. Ikke hva andre sier. Du sa "det er bedre". Høres ikke ut som en smakssak. Hvis du mener det så må du i så fall også tolke våre svar som smakssaker, hvis ikke blir det surr. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Etter min smak så var Uncharted 1 dritbra......MEN alikevel dårlig i forhold til oppfølgeren som hadde mye mere variert gameplay:)Og jeg bryr meg bare om min smak he he Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Uncharted 2 er det best spillet jeg har spilt og det jeg husker best. Det hadde fantastiske landskaper og grafikk Lenke til kommentar
Gjoevik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Uncharted serien er så langt under The Last of Us at det er vanskelig å tro at de er fra samme selskap. Story, karakterer, dialog og lyd er så middelmådig som det går an å få det. Lyden på våpnene er jo forøvrig tragisk dårlige. Klart det ødelegger skyteopplevelsen når en Ak47 høres ut som, og har like mye rekyl som en salongrifle. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Ferdig med Uncharted 1 nå. God story, men den hadde faktisk enda verre skyteopplevelse enn 3ern. Så får håpe det er 2ern som er best. Føler jeg blir irritert når jeg spiller og jeg må skyte dem i hodet 5 ganger før de dør. Det toppet seg når jeg brukte 50 skudd på en person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå