Gå til innhold

Hvordan er skyteopplevelsen i Uncharted-serien?

Emils.

Anbefalte innlegg

Ang. Uncharted. Begynte på 3ern i går (har ikke spilt noen av de tidligere) og er det slik at skyteopplevelsen er like dårlig i de andre spillene også? Jeg synes storyen i Uncharted er konge, men skytingen er faktisk så lite gjennomført at det gjør vondt. Hadde håpet den kunne ha noe lignende Max Payne eller shit. Klar over at spillet er noen år, men håper U4 klarer å levere langt bedre skyteopplevelse.

Men spillet i seg selv er fantastisk.

Er det noen som vet ca ETA på hvor lang storyen er i de spillene? Om de ikke tar for lang tid har jeg lyst til gå igjennom 1ern og 2ern etter jeg er ferdig med 3ern.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. Uncharted. Begynte på 3ern i går (har ikke spilt noen av de tidligere) og er det slik at skyteopplevelsen er like dårlig i de andre spillene også? Jeg synes storyen i Uncharted er konge, men skytingen er faktisk så lite gjennomført at det gjør vondt. Hadde håpet den kunne ha noe lignende Max Payne eller shit. Klar over at spillet er noen år, men håper U4 klarer å levere langt bedre skyteopplevelse.

Er det noen som vet ca ETA på hvor lang storyen er i de spillene? Om de ikke tar for lang tid har jeg lyst til gå igjennom 1ern og 2ern etter jeg er ferdig med 3ern.

Skytingen er helt elendig ja, men i 3`ern har de faktisk forbedret den en god del. Det sier vel sitt om hvordan det er i de foregående spillene :p Lyder,våpenfølelse og hitboxer er helt på trynet. Litt trist i og med at det er så forbannet mye skyting i disse spillene. Hjelper jo også lite at fiendene er av det nitriste kjipe slaget.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke mer nei. Da er det fare for at jeg kjøper både 1ern og 2ern også går igjennom dem engang. Trodde jeg ikke skulle like spillet så mye som jeg gjorde.

Ja det er absolutt verdt det, og de fåes vel ca. gratis om dagen og. Sett bort i fra under-par skytemekanikk og det der er det to helt konge titler :) Har trua på at de nailer skytingen i Uncharted 4 da, i TLOU var denne sabla solig etter min mening.

Lenke til kommentar

Kjipt å spille 3ern først for å være ærlig :p En stooor del av historien knyttes sammen i åpningsscenene i 3ern, men men. Spill de andre. Skytingen er ikke noe bedre, men spillene i seg selv er geniale!

Lenke til kommentar

Drake's Fortune er det spillet i serien jeg har likt best også. Håper de toner ned skytingen litt i Uncharted 4.

Jeg har likt best 3ern, men jeg var jo solgt etter "twisten" i historien som startet med en gang. Sånn er jeg som type :)

Og Uncharted 1 er sånn ca en milliard ganger bedre enn Uncharted 2.

Hvis man følger metacritic så har Uncharted 2 fått best gjennomsnittskarakter både av brukerne og av anmelderne. Sjansen er nok derfor stor at mange er uenige med deg der :)

Lenke til kommentar

Neinei.

Sier du at jeg ikke synest uncharted 1 er bedre enn nr. 2??? Det er jo litt dust da...Du kan da ikke fortelle meg hvilken smak jeg har??? Du er rar...

Nei :eek:

Jo.

Jeg har likt best 3ern, men jeg var jo solgt etter "twisten" i historien som startet med en gang. Sånn er jeg som type :)

Hvis man følger metacritic så har Uncharted 2 fått best gjennomsnittskarakter både av brukerne og av anmelderne. Sjansen er nok derfor stor at mange er uenige med deg der :)

Jamen det er jo min smak. Ikke hva andre sier.

Lenke til kommentar

Uncharted serien er så langt under The Last of Us at det er vanskelig å tro at de er fra samme selskap. Story, karakterer, dialog og lyd er så middelmådig som det går an å få det.

Lyden på våpnene er jo forøvrig tragisk dårlige. Klart det ødelegger skyteopplevelsen når en Ak47 høres ut som, og har like mye rekyl som en salongrifle.

Lenke til kommentar

Ferdig med Uncharted 1 nå. God story, men den hadde faktisk enda verre skyteopplevelse enn 3ern. Så får håpe det er 2ern som er best. Føler jeg blir irritert når jeg spiller og jeg må skyte dem i hodet 5 ganger før de dør. Det toppet seg når jeg brukte 50 skudd på en person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...