rufs Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er på utkikk etter spennende destinasjon for nyttårskvelden. Har sett på Las Vegas men prisene var litt ekstreme på alt egentlig i denne perioden. Så sjekker ut alternativer før eventuel bestilling. Krav: Hvor; hvor som helst. Hvor lenge; ca 1 uke etter 3. dag i jul, i det lengste frem til 5. januar. Hvor mye totalt; ikke over 25k pr pers. Ellers; reiser mest sannsynlig alene så da bør det være flere med samme innstilling på destinasjonen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kan du komme hjem natt til tirsdag 7. så er det ikke for dyrt til Gambia. Har vært med på en livlig nyttårsfeiring på Senegambia hotell. Det var det største og mest fasjonable bygget i landet så dit kom den lokale fiffen i stivety og hatt sammen med hotellets gjester i sandaler, shorts og t-skjorte for lokal underholdning mens hotellområdets mange apekatter sprang rundt skremt av fyrverkeriet. En skikkelig eksotisk blanding altså. Ellers så lønner det set å bestille turer til jul/nyttår før folk får feriepenger i juni om du skal ha gode priser. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hahaha Gambia ja... Alt til vurdering Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg ville dratt til en liten by i England (for å besøke noen jeg kjenner), men tradisjonsrik som jeg er skal jeg likevel så absolutt feire hjemme. Men, du må vel ha noen tanker selv om du skriver "hvor som helst"? Varmt, kaldt? Langt avgårde? Urbant? Lenke til kommentar
disippel77 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg vill vurdert Moskva, om ikke det blir for kaldt Lenke til kommentar
rufs Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Tja, vil jeg ha det kaldt så blir det Trondheim. Men Moskva hadde vært kult, litt værre med visum på så kort tid kansje? Urbant er muligens et krav ja, ihvertfall dit flere reiser for nyttårsaften. Las vegas var i tankene først for sted som en kunne trives på egenhånd på nyttårsaften. Vurderer også Rio de Janeiro, men er også spinnvilt dyrt ihvertfall for Ipanema. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ryktes om heftige nyttårsfeiringer i Seattle og Denver i år pga. legaliseringen av marihuana 1. januar.. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hahaha, må sjekke ut priser her. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ryktes om heftige nyttårsfeiringer i Seattle og Denver i år pga. legaliseringen av marihuana 1. januar.. Stemmer det. Legaliseringen er iverksatt over her allerede, men lovlig salg starter ikke før 1. januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå