totten Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hvorfor kjører win xp mediaplayer filmene opp-ned? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Fordi du har feil Divx codex Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Fordi du har satt skjermen på hodet:)? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Last ned Nimo codec pack (ta et søk på forumet, så finner du linken). Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 hahahaahaha =) gennialt jeg hadde dæva hvis dette skjedde meg. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg lyktes ikke med Nimo... nå er filmene opp-ned hos meg og! De var det ikke før jeg installerte skiten. -- Ble nødt til å fjerne Nimo og installere divx 4.12 igjen [ Denne Melding var redigert av: diskvask på 2002-02-16 21:41 ] Lenke til kommentar
einnygaa Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Det har hendt at noen av mine divx filmer har kommet opp ned. Da har jeg gått inn på Tools-->Options-->Performance-->advanced der fjerner jeg huket på "use video mixing renderer". Hvis jeg ikke tar helt feil så skal den komme riktig vei. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Dette spørsmålet har jeg spurt før, og da fikk jeg tips om å laste ned Sasami2k player. Gjorde det, og i den spilleren der så er ikke filmene opp ned. Lykke til. Lenke til kommentar
Thade Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Problemet kan endres i en Codec. Installer den siste Nimo Codec pack.Velg Custom Install og sørg for at DivX G400 codec'en blir installert. (Denne lille codec'en er glimrende når det kommer til håndtering av "Subtitles" og Justeringer av bildet. Når installasjonen er ferdig velger du Nimo Codec Pack på startmenyen deretter "Configure DivxG400 ". Der er det et valg som heter "Force Vertical Flip" her kan du hvilken retning bildet skal være på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå