Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Dama mi er sur på meg hele tida

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg og hun skal spille League of Legends (som jeg ikke er helt god i) er hun DRITTSUR for di minste tabbene jeg gjør. og ikke bare det "forholdet" vårt er hemmelig og jeg må holde det hemmelig for alle jeg kjenner. lyget til vennene mine osv. jeg begynner å gå lei dette og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vurderer å slå opp med hun.... noen som har en ide?

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg og hun skal spille League of Legends (som jeg ikke er helt god i) er hun DRITTSUR for di minste tabbene jeg gjør. og ikke bare det "forholdet" vårt er hemmelig og jeg må holde det hemmelig for alle jeg kjenner. lyget til vennene mine osv. jeg begynner å gå lei dette og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vurderer å slå opp med hun.... noen som har en ide?

Ooooh..!

Jeg vet det!

Si til henne:

"Jeg trives ikke med måten du behandler meg når vi spiller League of Legends sammen, og trives ikke med å lyge til vennene våre om forholdet vårt. Jeg begynner å bli lei av dette, og vet ikke hva jeg skal gjøre."

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Det kan være lurt å tenke litt før man svarer!
Vi har brukere her på forumet i alle aldersgrupper, noen av oss er i slutten av 30 åra, andre i 70 åra og andre helt nede i barneskole årene..
Vi bør derfor tenke oss godt over når man kommer med råd til de som spør om det her og respektere nettopp flerfoldet av alder / kjønn og synspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...