AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hver gang jeg og hun skal spille League of Legends (som jeg ikke er helt god i) er hun DRITTSUR for di minste tabbene jeg gjør. og ikke bare det "forholdet" vårt er hemmelig og jeg må holde det hemmelig for alle jeg kjenner. lyget til vennene mine osv. jeg begynner å gå lei dette og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vurderer å slå opp med hun.... noen som har en ide? Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvorfor skal forholdet holdes hemmelig? Hvem sin ide var det? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 24. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2013 Sjekket nettopp i boka "Hva gjør jeg? Vol. 32", der sto at du bør slå opp med dama om hun vil holde forholdet hemmelig, og spesielt om hun blir sur når du gjør feil i LoL 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hvorfor skal forholdet holdes hemmelig? Hvem sin ide var det?Det var hennes. og jeg vettafaen hvorfor egentlig... for en måned siden var det noen som fant det ut og jeg måtte dikte opp en historie og si at hun slo opp med meg osv. jeg hater det Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hu høres ut som en kontrollfreak. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Sjekket nettopp i boka "Hva gjør jeg? Vol. 32", der sto at du bør slå opp med dama om hun vil holde forholdet hemmelig, og spesielt om hun blir sur når du gjør feil i LoL Ok, jeg orker ikke dette mer så det er stor sjangse for at jeg slår opp snart. takk Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Om hun virkelig er glad i deg så er det ingen grunn til å holde noe hemmelig. Ingenting å spare på hun dama der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Om hun virkelig er glad i deg så er det ingen grunn til å holde noe hemmelig. Ingenting å spare på hun dama der. Tusen takk for responsen jeg slår opp i kveld Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Er dere 13 år gamle? Endret 24. november 2013 av TMB 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ingenting i veien med det. Forholdsproblemer føles like store for en på 13 som en på 33. 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hver gang jeg og hun skal spille League of Legends (som jeg ikke er helt god i) er hun DRITTSUR for di minste tabbene jeg gjør. og ikke bare det "forholdet" vårt er hemmelig og jeg må holde det hemmelig for alle jeg kjenner. lyget til vennene mine osv. jeg begynner å gå lei dette og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vurderer å slå opp med hun.... noen som har en ide? Ooooh..! Jeg vet det! Si til henne: "Jeg trives ikke med måten du behandler meg når vi spiller League of Legends sammen, og trives ikke med å lyge til vennene våre om forholdet vårt. Jeg begynner å bli lei av dette, og vet ikke hva jeg skal gjøre." Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det kan være lurt å tenke litt før man svarer!Vi har brukere her på forumet i alle aldersgrupper, noen av oss er i slutten av 30 åra, andre i 70 åra og andre helt nede i barneskole årene..Vi bør derfor tenke oss godt over når man kommer med råd til de som spør om det her og respektere nettopp flerfoldet av alder / kjønn og synspunkt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ooooh..! Jeg vet det! Si til henne: "Jeg trives ikke med måten du behandler meg når vi spiller League of Legends sammen, og trives ikke med å lyge til vennene våre om forholdet vårt. Jeg begynner å bli lei av dette, og vet ikke hva jeg skal gjøre." god ide! tusen takk Endret 20. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå