Gå til innhold

Ipad Mini på Tilbud :) :)

OMyre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tull, så god er ikke prisen. Dessuten har mange butikker søndagstilbud, hvorfor kan ikke dette oppfattes som ett søndagstilbud. I tillegg reklamerer de med Norges billigst. Hadde den kostet 1000 kroner, så hadde det vært noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, om prisen er åpenbart feil - altså at du ser at prisen er så god at her er det noe muffens - så kan selger når som helst kansellere kjøpet, også etter ordrebekreftelse er sendt ut.

Dette er i henhold til avtaleloven.

Jeg syns ikke at prisen er åpenbart feil her, og det er ikke noe muffiens med 25% rabatt. I følge Hardware.no sin "Juss på nett" guide vil jeg absolutt si at avtalen er bindende her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er usikker, finnes et par momenter for at det er et slikt tilbud.

For det første så er det et Apple-produkt, der sjokksalg ikke skjer særlig ofte - og når de skjer annonseres de meget sterkt i media at nå er det supertilbud.

I tillegg er det et splitter nytt produkt - ipad mini retina.

Til slutt så er produktet ikke på lager, eller bestillt inn.

Så kan det selvfølgelig argumenteres at 33% rabatt på en iPad ikke er noe som gjør at man burde skjønt det ikke var et reellt tilbud, men feilprising. Og det er jeg helt med på. Bare forsøker å si at det ikke er svarthvitt.

Blir spennende å se hva deal sier når de kommer på jobb i mårra :p. Ligger nok noen ordre inne på det produktet der nå.

EDIT: Fant enda en kjekk pris, 4657,- for 128GB Wifi:
http://www.dustinhome.no/product/5010757938/apple-ipad-mini-retina-128gb-w-fi-silver/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=21431

Lenke til kommentar

Nei, men så er spørsmålet - er det verdt det, med FTU og alt? Varen er også merket med "bestillingsvare, levering vil normalt skje 1-2 dager etter 08.01.2014".

Uansett så er knappen "Norges billigste" noe som teller i favør å få lov til å kjøpe. Idiotisk ting å ha på et sted der prisene styres så automatisk.

Lenke til kommentar

Dersom jeg var avhengig av en ny ipad: Definitivt ikke verd bryet dersom de setter seg på bakbeina. Dersom jeg kunne tenkt meg en ekstra en for eksempel for å gi i gave til samboer/unga/whatever: Muligens.

Siden jeg er jusstudent og over middels interessert i dette: Utvilsomt.

(Men jeg er ikke interessert i ny mini til den prisen heller, i alle fall ikke akkurat nå, så jeg står over)

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Deal.no er en useriøs nettbutikk jeg hadde holdt meg langt unna.

Bestilte en Philips barbermaskin der som var satt ned fra 999 til 399, men de påstod det var for billig og slettet hele ordren. I tillegg har de vel sånn adm gebyr de legger på som gjør prisen høyere enn det som står i prismotorer.. Useriøst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...