OMyre Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=ME814FD%2FA Måtte bare kjøpe. iPad Mini Retina WiFi3G 16GB S Kroner 2823 pluss frakt :) Lenke til kommentar
thangman Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For å korrigere noe. Den koster 2923,- frakt kommer i tillegg. Husk at fra apple.no så er frakt gratis. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er en feilpris/trykkfeil. I tillegg har de ikke varen på lager. Ser for meg at samtlige som har fått laget ordre til denne prisen vil få den kansellert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det spørs om de har fått ordrebekreftelse, for da er avtalen gjeldende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Nei, om prisen er åpenbart feil - altså at du ser at prisen er så god at her er det noe muffens - så kan selger når som helst kansellere kjøpet, også etter ordrebekreftelse er sendt ut. Dette er i henhold til avtaleloven. Endret 24. november 2013 av Alastor Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Tull, så god er ikke prisen. Dessuten har mange butikker søndagstilbud, hvorfor kan ikke dette oppfattes som ett søndagstilbud. I tillegg reklamerer de med Norges billigst. Hadde den kostet 1000 kroner, så hadde det vært noe annet. 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Kr 3069,- inkl frakt står det på min ordre bekreftelse Endret 24. november 2013 av belsby Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ordren din kan fortsatt bli kansellert - da må du ta saken til forbrukertvistutvalget for å få oppfylt kjøpet om butikken setter seg på bakbeina. Så får vi se der hva som skjer, det kan falle begge veier, det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, om prisen er åpenbart feil - altså at du ser at prisen er så god at her er det noe muffens - så kan selger når som helst kansellere kjøpet, også etter ordrebekreftelse er sendt ut. Dette er i henhold til avtaleloven. Jeg syns ikke at prisen er åpenbart feil her, og det er ikke noe muffiens med 25% rabatt. I følge Hardware.no sin "Juss på nett" guide vil jeg absolutt si at avtalen er bindende her. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Legg merke til at jeg ikke tar stilling til om tilbudet er for godt til å være sant eller ei. Jeg bare sier at ordrene vil bli kansellert med henvisning til dette. Og så må dere ta saken til FTU for å få krevd oppfyllelse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En slik pris er ikke i nærheten av å gjøre tilbudet uforpliktende etter noen av avtalelovens regler. Enkelt og greit. Det er jo et helt normalt avslag på elektronikk. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg er usikker, finnes et par momenter for at det er et slikt tilbud. For det første så er det et Apple-produkt, der sjokksalg ikke skjer særlig ofte - og når de skjer annonseres de meget sterkt i media at nå er det supertilbud. I tillegg er det et splitter nytt produkt - ipad mini retina. Til slutt så er produktet ikke på lager, eller bestillt inn. Så kan det selvfølgelig argumenteres at 33% rabatt på en iPad ikke er noe som gjør at man burde skjønt det ikke var et reellt tilbud, men feilprising. Og det er jeg helt med på. Bare forsøker å si at det ikke er svarthvitt. Blir spennende å se hva deal sier når de kommer på jobb i mårra . Ligger nok noen ordre inne på det produktet der nå. EDIT: Fant enda en kjekk pris, 4657,- for 128GB Wifi:http://www.dustinhome.no/product/5010757938/apple-ipad-mini-retina-128gb-w-fi-silver/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=21431 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Er det wifi eller 3g? Hvis det er 3g er det muligens noe å hente for deal, jeg trodde først det var wifi slik at det tross alt bare er noen hundrelapper. Endret 24. november 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, men så er spørsmålet - er det verdt det, med FTU og alt? Varen er også merket med "bestillingsvare, levering vil normalt skje 1-2 dager etter 08.01.2014". Uansett så er knappen "Norges billigste" noe som teller i favør å få lov til å kjøpe. Idiotisk ting å ha på et sted der prisene styres så automatisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Dersom jeg var avhengig av en ny ipad: Definitivt ikke verd bryet dersom de setter seg på bakbeina. Dersom jeg kunne tenkt meg en ekstra en for eksempel for å gi i gave til samboer/unga/whatever: Muligens. Siden jeg er jusstudent og over middels interessert i dette: Utvilsomt. (Men jeg er ikke interessert i ny mini til den prisen heller, i alle fall ikke akkurat nå, så jeg står over) Endret 24. november 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Deal.no er en useriøs nettbutikk jeg hadde holdt meg langt unna. Bestilte en Philips barbermaskin der som var satt ned fra 999 til 399, men de påstod det var for billig og slettet hele ordren. I tillegg har de vel sånn adm gebyr de legger på som gjør prisen høyere enn det som står i prismotorer.. Useriøst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå