Dew Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei! Jeg har en WD 750GB My Passport som jeg har hatt i noen år nå. Jeg har problemer med å få tilgang til en mappe (alt annet virker helt fint). Jeg mistenker at det er noe sikkerhetsinnstillinger som jeg ikke kommer forbi, siden jeg har byttet laptop siden jeg satte opp den eksterne harddisken og lagret disse filene. Når jeg prøver å åpne mappen får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til denne mappen. Hvis jeg trykker "fortsett" (med administratorlogo), får jeg tilgang til mappen, men kan ikke åpne noen filer i denne mappen. Jeg har en del filmer i denne mappen, men jeg får feilmeldinger når jeg prøver å åpne disse. Har dette noe med administrasjonsbrukerrettigheter å gjøre? Er det en måte å få tilgang til disse filene på? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Prøv dette: http://lallousx86.wordpress.com/2009/06/14/resetting-ntfs-files-security-and-permission-in-windows-7/ Lenke til kommentar
Dew Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 It works, it works! TAKK! Faith in technology restored. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, nå fikk han tilgang til kjæresten sine nakenfilmer...... Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, nå fikk han tilgang til kjæresten sine nakenfilmer...... Hahaha! Lenke til kommentar
Dew Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ja, nå fikk han tilgang til kjæresten sine nakenfilmer...... Hoho Var nok bare DVD-samlingen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå