Gå til innhold

Frost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Laila.

Dette bildet gjorde inntrykk ! :)

Den "blåfrosne" skulpturen med to gamle (?) mennesker som holder rundt hverandre, synes å uttrykke både kjærlighet og fortvilelse ! :)

Derfra kan tankene lett fly til den virkelige verden, der flere og flere eldre opplever at alderdommen ikke er så enkel ... .

Dette er et bilde som forteller noe, og det engasjerer ! :)

Et godt bilde ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Laila.

Helt enig med Albert. Dette bildet fanger oppmerksomheten , og gjør sterkt inntrykk. Jeg også synes dette uttrykker kjærlighet og medmenneskelighet, men samtidig sorg og fortvilelse. To magre, nesten avkledde mennesker i kulden, som støtter og holder fast i hverandre. Dette uttrykker et helt spekter av følelser.

Fantastisk Laila :D

 

Vennlig hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Laila.

Dette bildet gjorde inntrykk ! :)

Den "blåfrosne" skulpturen med to gamle (?) mennesker som holder rundt hverandre, synes å uttrykke både kjærlighet og fortvilelse ! :)

Derfra kan tankene lett fly til den virkelige verden, der flere og flere eldre opplever at alderdommen ikke er så enkel ... .

Dette er et bilde som forteller noe, og det engasjerer ! :)

Et godt bilde ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Tusen takk Albert for fin og utfyllende kommentar, og for at du lot deg engasjere! :)

Lenke til kommentar

Hei Laila.

Helt enig med Albert. Dette bildet fanger oppmerksomheten , og gjør sterkt inntrykk. Jeg også synes dette uttrykker kjærlighet og medmenneskelighet, men samtidig sorg og fortvilelse. To magre, nesten avkledde mennesker i kulden, som støtter og holder fast i hverandre. Dette uttrykker et helt spekter av følelser.

Fantastisk Laila :D

 

Vennlig hilsen Lisbeth.

 

Tusen takk Lisbeth! Jeg lot meg gripe hennes arm som lå så varsomt over hans skulder. Mange følelser og forskjellige tanker tok meg der, og jeg håpet at jeg ville klare å videreformidle det. Så jeg ble veldig glad for både din og Albert sin kommentar ! :)

Lenke til kommentar

Hei Laila!

Sterkt bilde og budskap, noe som både skulptør, naturen (frost) og du som dyktig fotograf bringer oss på en glimrende måte.

 

Hilsen Olav

 

Tusen takk Olav! :) Ja, skulptøren her har vært dyktig. Utrolig hva de klarer å se og hva de får til med hendene sine. Jeg er imponert over hva de kan. Bildet her er kun et utvalgt lite utsnitt som fanget meg der og da, skulpturen er av dem begge i helfigur :) Står på Blaafarveverket i Modum :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...