l4d3 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hei! Jeg er menig i Sambandsbataljonen, Bardufoss. Jeg skal ha en privatist-eksamen om fire dager og har nettopp fått vite at befalet og troppsjef nekter meg en lesedag dagen før eksamensdagen. De sier at jeg heller får lese i helgen, noe som jeg også gjør. Men det irriterer meg at det står på hjemmesiden til Forsvaret at jeg har rett på lesedag før eksamensdagen, dvs ingen tjeneste, når jeg ikke får lov av troppsjef. Verst av alt er at det egentlig er slutten av en øvelse, kvelden før eksamensdagen. Så jeg blir helt utmattet og hjernedøv til eksamensdagen... Hvem kan jeg ta forbindelse med i bataljonen for å få fri på lesedagen? Noen erfarne tidligere ansatt i forsvaret på forumet? Endret 19. mai 2014 av l4d3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Gå over troppsjefen(kompanisjef?) og hør der, ofte enklere jo høyere opp man kommer Lenke til kommentar
Kimmelimmen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Lykke til på eksamen! Endret 25. november 2013 av Kimmelimmen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Gå over troppsjefen(kompanisjef?) og hør der, ofte enklere jo høyere opp man kommer Tenkte det samme. Det var ofte jeg kunne få ja fra min kompanisjef når andre sviktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå