Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ekstremt tregt nett etter formatering

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg?

Jeg skulle ta en titt på mors bærbare pc(Toshiba) da hun hadde klaget på at det kom opp varsler hele tiden, viste seg å være et virus som satt så godt at jeg valgte å formatere hele pc. Etter dette har internettet blitt utrolig tregt, både tilkoblet modem og trådløst. Når jeg åpner nettleser kan skjermen være hvit og laste i mange minutter før det skjer noe. Har fått tatt en hastighetstest som viser at hastigheten er akkurat den vi skal ta, til og med når den kun er på trådløst nett. Vi har fiber så hastigheten er 50/50 mbps.

Nettet på min pc er forresten helt fint så det må ligge internt i hennes pc.

Hva er galt?

Endret av marianicole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har nok ikke noe med nettet å gjøre, men trolig med nettleseren vil jeg tippe. Hvordan nettleser har du prøvd med? Har du oppdatert denne nettleseren etter reformateringen?

Hvis du bare har prøvd med Internet explorer, så kan du laste ned Chrome eller Firefox å prøve en av de.

Lenke til kommentar

Leste noe om at enkelte drivere muligens ikke kan har blitt installert etter formateringen, men jeg har formatert denne pc før og da gikk alt helt fint.

Jeg kan ingenting om dette så jeg har virkelig ikke et eneste Clue her, håper bare på en enkel løsning så jeg slipper å ned å betale dyre dommer for rep. på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...