Maxit Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Heisann! Har nå ødelagt både en HTC One X og Samsung Galaxy S3 på kort tid, og vil gjerne ha en billigere mobil denne gangen. Tenker på en typisk mid-range mobil som Nokia Lumia 920 eller HTC One Mini. Kan noen anbefale en slik mobil? Hvordan er Windows Phone 8 OS? Er også ute etter god batteritid, som helt klart har vært et problem med mine tidligere smartphones. Begynner å bli vanskelig å finne riktig mobil nå så alle tips tas imot med takk! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) En Samsung Galaxy S2 med stort batteri fra Clas Ohlson? Har flere kolleger som skryter av Clas sitt batteri. Telefonen blir litt tykkere, omtrent like mye som kameralinsa stikker ut. Telefonen er fortsatt ganske tynn. Galaxy S2 er jo en tidligere toppmodell, men du får den sikkert billig nå som den er noen år gammel. Særlig på bruktmarkedet. Endret 24. november 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Heisann! Har nå ødelagt både en HTC One X og Samsung Galaxy S3 på kort tid ... Uh... Lenke til kommentar
Maxit Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 En Samsung Galaxy S2 med stort batteri fra Clas Ohlson? Har flere kolleger som skryter av Clas sitt batteri. Telefonen blir litt tykkere, omtrent like mye som kameralinsa stikker ut. Telefonen er fortsatt ganske tynn. Galaxy S2 er jo en tidligere toppmodell, men du får den sikkert billig nå som den er noen år gammel. Særlig på bruktmarkedet. Endte opp med en Sony Xperia L til 1500,- Ganske lei interfacen til Samsung... Uh... Får nok bare bli flinkere til å bruke jobb mobilen min på jobb, så slipper jeg forhåpentligvis ny mobil igjen med det første Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dersom det er aktuelt å importere får du gode svært gode telefoner i ZTE Nubia Z5 mini og Xiaomi M2s til ca 2000,- + evt moms. Begge disse har benchmark omtrent som S4/ HTC One. Ellers har du Huawei P6 og LG 4X som er ok telefoner til ca 2000,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Får nok bare bli flinkere til å bruke jobb mobilen min på jobb, så slipper jeg forhåpentligvis ny mobil igjen med det første He, he... det blir nok rimeligere å benytte jobb mobilen på jobb, ja. Huawei P6 støttes. Kanskje også Nexus 4 om du finner noen som sitter med restlager av den (da har du i det minste nyeste OS en tid framover). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå