Gå til innhold

Installerte cursor, Windows vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så installerte jeg en Metallica-cursor (gikk inn på mus i kontrollpanelet og valgte den som bilde istedenfor pilen), men da låste maskinen seg så jeg ble nødt til å skru av strømmen bak, og da jeg starta opp igjen stoppet maskinen å bote når det står velkommen rett før desktopen skal komme opp i Win XP. Hva skal jeg gjøre?Håper på raskt svar, er ganske desperat nå :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier så installerte jeg en Metallica-cursor (gikk inn på mus i kontrollpanelet og valgte den som bilde istedenfor pilen), men da låste maskinen seg så jeg ble nødt til å skru av strømmen bak, og da jeg starta opp igjen stoppet maskinen å bote når det står velkommen rett før desktopen skal komme opp i Win XP. Hva skal jeg gjøre?Håper på raskt svar, er ganske desperat nå :(

Start opp i sikkermodus, fjern musepekeren du nettopp installerte og start på nytt i vanlig modus.

Lenke til kommentar

weeeeeeeee! Det virket :D Jeg må gjøre en del på nytt tho... :-?

En ting som er litt rart; Alle litt store og tykke bokstaver er mye mer pixelated enn før, ikke "Smooth in the edges" Vet ikke hvordan jeg skal si det på norsk, lol. Er det en måte å fikse det?

Lenke til kommentar
weeeeeeeee! Det virket :D Jeg må gjøre en del på nytt tho... :-?  

En ting som er litt rart; Alle litt store og tykke bokstaver er mye mer pixelated enn før, ikke "Smooth in the edges" Vet ikke hvordan jeg skal si det på norsk, lol. Er det en måte å fikse det?

Du har samme oppløsning som før da? Du hadde vel sett det om oppløsningen var endret. Men det er også ett valg ett eller annet sted om å gjøre fontene litt mer myke i kantene. Husker ikke hvor det var, og finner det ikke igjen nå. Sjekk hjelp-funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...