Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Holder på med en fra Frankrike har snakket med henne siden sommer og har reist til hun 2 ganger og hun kommer i januar. Vi er ikke offisielt sammen men vi ser på hverandre som at vi er på en måte sammen må bare bo i samme land så skal det bli offisielt. Klarte å drikke meg drita og dansa da en jente kom bort til meg og prøvde å kysse meg, jeg unngikk det men til slutt kyssa hun meg og jeg dytta henne ikke bort, vi satt oss ned på en sofa noen min senere så tenkte jeg hva holder jeg på med og stakk hjem. Føler meg dårlig nå, vet jo ikke hva hun gjør i Frankrike men jeg angrer, er dette noe å fortelle?

Anonymous poster hash: 46b61...63b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde fortalt det. Det er en grunn til at du fikk dårlig samvittighet. Og det med grunn også.

Du sa jo at dere så og si var sammen. Fortell jenta sannheten. Hun fortjener det.

men hun sier at hun ikke vil bli offisielt kjærester før hun kommer i mai neste år pga avstanden, hun sa også bare ha one night stands om du vil jeg bryr meg ikke. Vet ikke om hun mente det da kunne uansett aldri falt meg inn å ha sex med noen andre. Sier jeg dette til hun nå er sjansen stor for at hun dropper meg? Jeg snudde kinnet til da hun prøvde å kysse meg men hun klarte det tilslutt.

Lenke til kommentar

Eeh okeei... jeg skjønner ikke helt jeg. Selv er jeg mer av den "konservative" typen, og litt mer "old school" når det kommer til intimitet på hvilket som helst nivå. Er jeg først glad i noen, så forholder jeg meg kun til den personen.

Du sier at hun sa at du bare kunne ha one night stands uten at hun skulle bry seg?
Deet var veeldig merkelig..

Men ja, om hu først har sagt det, så er hun vel selv med på leken og er "fri" selv i Frankrike.
Da trenger du ikke å fortelle noe.

Merkelig som sagt, men ja, da trenger du ikke å fortelle noe. Ei heller ha dårlig samvittighet. Hun gjør nok det samme, og mer selv uansett.

Lenke til kommentar

Eeh okeei... jeg skjønner ikke helt jeg. Selv er jeg mer av den "konservative" typen, og litt mer "old school" når det kommer til intimitet på hvilket som helst nivå. Er jeg først glad i noen, så forholder jeg meg kun til den personen.

Du sier at hun sa at du bare kunne ha one night stands uten at hun skulle bry seg?

Deet var veeldig merkelig..

Men ja, om hu først har sagt det, så er hun vel selv med på leken og er "fri" selv i Frankrike.

Da trenger du ikke å fortelle noe.

Merkelig som sagt, men ja, da trenger du ikke å fortelle noe. Ei heller ha dårlig samvittighet. Hun gjør nok det samme, og mer selv uansett.

ja hun skrev dette idag kanskje hun ville at jeg skulle skrive nei vil bare ha deg for å teste meg jeg vet ikke.. Men hun sa at hun ikke vil gjøre noe med andre ,men jeg stoler bare på meg selv så vet ikke hva hun driver med men etter alt hun har sagt er det bare meg hun tenker på. Hun sier vi er sammen men vil ikke kalle meg kjæresten sin pga at vi ikke bor i samme land.

Lenke til kommentar

ja hun skrev dette idag kanskje hun ville at jeg skulle skrive nei vil bare ha deg for å teste meg jeg vet ikke.. Men hun sa at hun ikke vil gjøre noe med andre ,men jeg stoler bare på meg selv så vet ikke hva hun driver med men etter alt hun har sagt er det bare meg hun tenker på. Hun sier vi er sammen men vil ikke kalle meg kjæresten sin pga at vi ikke bor i samme land.

Som sagt så syns jeg hele greia er veldig merkelig egentlig..

Vil ikke kalle seg kjæresten din pga dere ikke bor i samme land? Javel.. jaja. Har hun planer om å flytte til Norge etterhvert kanskje ?

Er ikke mye poeng i å være i ett forhold med noen som bor i ett annet land da..

Lenke til kommentar

Som sagt så syns jeg hele greia er veldig merkelig egentlig..

Vil ikke kalle seg kjæresten din pga dere ikke bor i samme land? Javel.. jaja. Har hun planer om å flytte til Norge etterhvert kanskje ?

Er ikke mye poeng i å være i ett forhold med noen som bor i ett annet land da..

hun kommer her til jula 1 uke og skal ned i februar så skal hun jobbe her i sommer og etter skolen er ferdig neste år så vil hun lete etter fast jobb i Skandinavia. Hun vil ikke si at vi er kjærester før vi bor i samme land ja, så keg spurte vi er det til sommeren da? Og hun sa ja

Lenke til kommentar

hun kommer her til jula 1 uke og skal ned i februar så skal hun jobbe her i sommer og etter skolen er ferdig neste år så vil hun lete etter fast jobb i Skandinavia. Hun vil ikke si at vi er kjærester før vi bor i samme land ja, så keg spurte vi er det til sommeren da? Og hun sa ja

Okei.. men så er det en ting å være i ett forhold, og en annen å være monogame.

Jeg hadde ihvertfall ikke villet at den jeg er glad i, og hadde forholdt meg til, hadde rota rundt med andre damer. Det er en ganske streng, nullgrense hos meg på akkurat det.

Du trenger ikke å nevne det som skjedde med hu jenta, men jeg syns du burde ta en prat med hu franske dama. Finne mer konkret ut av hva hun vil skal skje videre, og om dere skal være monogame eller ikke.

:)

Lenke til kommentar

Okei.. men så er det en ting å være i ett forhold, og en annen å være monogame.

Jeg hadde ihvertfall ikke villet at den jeg er glad i, og hadde forholdt meg til, hadde rota rundt med andre damer. Det er en ganske streng, nullgrense hos meg på akkurat det.

Du trenger ikke å nevne det som skjedde med hu jenta, men jeg syns du burde ta en prat med hu franske dama. Finne mer konkret ut av hva hun vil skal skje videre, og om dere skal være monogame eller ikke.

:)

skal snakke med hun naa og sporre hva hun mente med at jeg bare kan ligge rundt med jenter uten at hun bryr seg, kanskje hun bare vil at jeg skal ha det bra og ikke vaere laast til hun pga avstanden.

nevner ikke denne hendelsen, foler meg bare dritt for jeg er i ferd med aa elske denne jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...