Speed_It_Up_Yamaha_X Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hei! Er det noen her inne som vet hvor jeg kan montere vinsjen på Linhaien min? Ser mange har festet den på bagasjebrettet fremme, men dette er vell litt spinkelt til en vinsj? Den skal i hovedsak bare løfte snøskjæret opp og ned... Jeg finner egentlig ikke noen god plassering... Er det noen som har vært igjennom den samme situasjoen her? Takker for alle innspill! Edit: Dette gjelder en Linahi 600 Endret 24. november 2013 av Speed_It_Up_Yamaha_X Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 holder til å løfte skjæret Lenke til kommentar
Speed_It_Up_Yamaha_X Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 holder til å løfte skjæret Takker, men det jeg egentlig var ute etter var ett mer ''solid'' festepunkt i rammen på atven Noen som vet? Lenke til kommentar
Speed_It_Up_Yamaha_X Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå