Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Frost i åsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei, Harald G. Et veldig vakkert og stemningsfullt bilde ! Jeg synes begge versjonene er utmerkede, og foretrekker derfor begge ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Det var jo greit. Mange takk. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei Harald! Vakkert og malerisk dette også! Nydelig ditt forrige høstbile også - magisk vakkert egentlig! . Her tror jeg at jeg liker V2 best. Tror jeg opplever at den leder meg mest gjennom bildet. Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Mange takk Laila. V1 er nok mest autentisk men litt fargepulver gir litt mer smekk. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg synes generelt du tar flotte bilder av enkle motiver. Av disse to har jeg best tro på det som har høyest kontrast. Antagelig fordi jeg ofte benytter det selv. Aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg