Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert "flørting" med ei jente

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på 18 år og går i 3. klasse studiespes på en skole i hedmark. Møtte ei ny jente i klassen og kom tilfeldigvis i kontakt med henne gjennom noe gruppearbeid vi hadde, og jeg liker godt å snakke med andre mennesker. Hun la meg til på facebook en uke etter og vi begynte å snakke. Hun spurte om instagram+snapchat og hun la meg til der.

Nå(omtrent 3 måneder senere siden vi først kom i kontakt) så har vi snakket ganske mye sammen på facebook og snapchat. Det er som oftest jeg som starter samtalene, men hender at det er henne starter også.

Dette viser seg å ha blitt ganske komplisert da ingen av oss har sagt ett eneste ord til hverandre på skolen, og kanskje ingen andre vet om at vi snakker sammen.

Det er litt flørting på snapchat og facebook, men skulle gjerne blitt noe mere. Jeg har hatt noen fester hos meg og fylle-sendt snapchat med andre jenter, noe jeg tenkte ville få henne til å bli litt misunnelig(jævli bra ide i fylla), hun var på en annen fest så det var ikke så ille .

Hva bør jeg gjøre for å få dette til å utvikle seg til noe annet ?

Tusen takk for all hjelp

Anonymous poster hash: babd6...4d7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Du bør selvsagt snakke med henne i det virkelige liv.

Nei, det er ikke mer komplisert enn det. Du gifter deg ikke med en dame fordi du sier hallo til henne.

Lenke til kommentar

Har spurt om vi skal finne på noe, men ender alltid med at hun ikke kan eller jeg ikke kan. Føler at vi ikke kjenner hverandre såpass godt at vi kan finne på noe. Ihvertfall ikke fått positiv respons på det de gangene jeg har spurt.

Snakker selvfølgelig om jeg får muligheten og har gjort det flere ganger, men sitter i helt forskjellige ender i klasserommet at det ikke alltid er så lett i timene.

Anonymous poster hash: 14484...dbf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...