kirssa.. Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har en siemens S55 og ønsker og komme meg på nett med denne. Har en laptop som jeg kobler meg opp med, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette. Må jeg fysisk starte browseren med mobilen eller gjør dataen dette selv? Får beskjed om å legge inn login og pass,men har ikke dette. Håper på hurtig svar... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvilken mobiloperatør bruker du? Hvordan kobler du tlf til PC? -KJ Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Kobler via en usb kabel og har tele 2 som operatør Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du må hente ned programvare som identifiserer telefonen din som et modem. Du finner Siemens Data Suite her. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hmm.... Tele2 er ikke akkurat flinkest i klassen når det gjelder info på hjemmesidene sine. Men Tele2 bruker Telenor sitt nett, så denne skal fungere: http://telenormobil.no/kundeservice/teknis.../gprs/index.jsp Lykke til! -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du må hente ned programvare som identifiserer telefonen din som et modem. Du finner Siemens Data Suite her. Tok dette som en selvfølge, jeg... :oops: Godt at du minner om det, TB. -KJ Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja har siemens data suite men plages å komme inn når jeg kobler til. Kommer liksom ikke noe opp når ejg kobler til, har lagt inn DNS og nummeret men det skjer liksom ingenting Må jeg ringe opp med mobilen selv eller gjør dataen dette`? For akkura tnå skjer det ingenting, får bare at siden ikke kan vises..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå