Velosiraptor7 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har bare hatt hodepine noen få ganger, når jeg hadde feber og en gang etter at jeg hadde aura. Nå får jeg aldri hodepine mer. Er det farlig? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Du får vel endelig i deg nok vann. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Jeg spiser avogtil i helgene sjokolade og alt som kan få folk til å få hodepine. Men jeg får ingenting. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For ett fryktelig rart spørsmål! Jeg får aldri hodepine mer. Er det farlig? Så klart er det ikke farlig å få hodepine! Det er farligere å ha hodepine enn å ikke ha dette. Jeg har selv aldri hørt om at noen får hodepine av sjokolade, og du skal ikke få hodepine. Hvis du ikke får hodepine så vær glad for svingende! Ikke noe å bekymre seg for at du IKKE har vondt i hodet. Det du mer bør bekymre deg over er at du rett og slett er en hypokonder. Har lest igjennom trådene dine, og su må slutte å tro at alt som skjer med deg er en feil. Når du til og med er strålende frisk ok ikke har vondt i hodet tror du at det er noe galt. Alt er helt fint! Ikke bekymre deg! Nyt Dagen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå