Håvard Hofstad Ruud Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vi spurte Blizzard grundig ut om det nye systemet, og fikk vite hvorfor vi ikke får en ny klasse.Intervju: World of Warcraft: Warlords of Draenor Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Selv om det blir mye kult i denne expansionen (lore) spillelementene bare forsvinner litt og litt. Så har jeg bare den gnagende følelsen om filler content nok en gang. Om de vil vise oss Draenor, lag noen omfattende caverns of time instancer. Jeg sitter meget på kanten denne gang også, samme som MoP. Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 har ikke følt mer hype for en wow expansion siden jeg hørte vi kunne fly i burning crusade. gleder meg, skal definitivt komme inn i spillet igjen for warlords Lenke til kommentar
Nation of Masturbation Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Guild Garrisons hadde funka fett. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lurer litt på om eg skal starte med WoW igjen, elsker loren Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Må le litt av oversettelsene, bla. "Sidefigurer" og "Hule". Det er lurt å bevare språket vårt men det finnes grenser. WoD lover bra så langt. Vil bare ut av MoP nå. Synes ikke det var noe bra. Da er det bare å vente på lanseringsdato. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner ikke en gang hva som menes med sdefigurer. Alts? 2 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kan bli bra dette. Personlig mener jeg de to siste tilleggspakkene har skuffet en del. Burning Crusade og Wrath of the Lich King var liksom noe helt annet..Spesielt Wrath of the Lich King.. Elska det norrøn-prega Northrend med den mørke og dystre stemninga. I tillegg var loren veldig godt implementert bak dette igjen, med Arthas i både quests og instanser. Ting ga litt mere mening enn hva det gjorde i Cata og MoP. Også var PVE og PVP knall. Men, ting har forandret seg en del utenfor WoW også. Cata kom etter jeg slutta på VGS, så alle forsvant jo i alle retninger og slutta med WoW. De som satt igjen spilte på helt andre servere og tider plutselig, med andre folk. På VGS var jo liksom WoW en del av kveldene, feriene og helgene med folk jeg gikk i klasse med.Spiller man nå blir det liksom mest å fly rundt alene, og det ødelegger etter min mening halve spillopplevelsen. Desverre får man ikke gjort så mye med det, lengre! Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg vet ikke, det er fint med garrisons, men det er litt trivielt. Og det virker som om det vil knytte det opp mot professions i høy grad(vet ikke sikkert), og det synes jeg er synd. Professions som de er nå er så dumme og kjedelige at jeg brekker meg! Logg inn en gang om dagen, bruk ordinære cloth stacks. Repeter i 25 dager, og vips! Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Jeg skjønner ikke en gang hva som menes med sdefigurer. Alts? Spikeren på hodet, Error! Kom gjerne med forslag til oversettelser jeg kan bruke neste gang Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hva med "alts"? Et begrep som de fleste som har spilt eller spiller et MMO kjenner til. Slutt med den overdrevne fornorskingen av begrep som ikke har en norsk oversettelse. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hva med "alts"? Et begrep som de fleste som har spilt eller spiller et MMO kjenner til. Slutt med den overdrevne fornorskingen av begrep som ikke har en norsk oversettelse. Jepp, '"alts".. "Alternative Spillfigurer" (AltS). Blir jo samme ulla =) Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 "Hvis du er av typen som foretrekker å denge andre spillere framfor å kneble drager sammen med 39 andre mennesker" Snakker vi 40man raids igjen? O.O Uansett, dette virker faktisk fistende, og mer om Killrogg Deadeye og Gul'dan kan bli spennende. Har savnet lore om karakterer jeg allerede kjenner til, og ikke random drager eller panda land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå