Cthulhu Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det kan fremdeles være håp for den ærverdige mediespilleren.– Microsoft vurderer å redde Winamp Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Visst har vi brukt både Windows 98 og Winamp. Og lastet ned på (dobbel )ISDN. Husker ikke hvorfor den kom til kort, men jeg mener andre spiller hadde betre flere funksjoner. Mener det også var noe med "virus"/kompabilitet å gjøre. Den fadet i alle fall ut. Jeg skjønner ikke helt hva Microsoft vil med den nå? Den har kanskje noen patenterte funksjoner som man er ute etter. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Bruker Winamp den dag i dag til å høre på utenlandske radiokanaler. Musikk å sånt har jeg ikke lengere på Pcen, fordi man enkelt kan streame de sangene man vil høre på. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen burde opprette et "software museum", som vi alle kunne besøke. På nettet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Populært innlegg joacom Skrevet 24. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2013 Noen burde opprette et "software museum", som vi alle kunne besøke. På nettet selvfølgelig. Det var faktisk en sykt god idè 13 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner ikke helt hva Microsoft vil med den nå? Den har kanskje noen patenterte funksjoner som man er ute etter. Å kjøpe opp en såpass godt kjent merkevare som WinAmp må da være god business. De vil nok gjøre sin egen vri med den og få til noe bra, husk at WinAmp er kjent blant så å si alle nettbrukere med mer enn et par års netterfaring. 2 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Microsoft Winamp Windows Winamp Windows MediaPlayer Windows MediaCenter Tjatja ... Heia Molde! 1-0 uff 1-1 Endret 24. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Winamp, it really whips the llama's ass! 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Da blir vel Winamp i så fall bloatware og en metro eller metrolignende app som tar 99,9 til 100% av skjermen. Stikk motsatt av det Winamp opprinnelig stod for. 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg synes AOL ødela den gode gamle Winamp-opplevelsen for min del. Men jeg har ennå mindre tiltro til at Microsoft skal gjøre den noe bedre. Jeg regner med at den ærverdige mp3-spilleren blir gjort om til wma-only-spiller, får mer reklame og så mange koblinger til Microsofts lukkede programvareunivers som de klarer å stappe inn. Til slutt syr de det vel sammen med mediaplayeren og har effektivt avlivet en konkurrent gjennom oppkjøp, forkrøpling og sammenslåing. 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Med mindre man holder seg til versjon 2.91 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, Winamp 2.91 på Windows 98SE, det var tider det! Det frister nesten å sette opp en retromaskin med bare det og tilgang til filserveren. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Mange bruker da 2.91 fremdeles. Selv med Win8. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 oppkjøp, forkrøpling og sammenslåing.Perfekt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Om ikke de beholder den opprinnelige 2.XX- versjonen, og legger til musikk- streamingstjenesten deres inn i Winamp. Da snakker man om et ganske bra program Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner ikke helt hva Microsoft vil med den nå? Den har kanskje noen patenterte funksjoner som man er ute etter. Å kjøpe opp en såpass godt kjent merkevare som WinAmp må da være god business. De vil nok gjøre sin egen vri med den og få til noe bra, husk at WinAmp er kjent blant så å si alle nettbrukere med mer enn et par års netterfaring. Tja.. når var sist Microsoft fikk til noe bra? Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen burde opprette et "software museum", som vi alle kunne besøke. På nettet selvfølgelig. www.oldversion.com - Alle nye og eldre versjoner av free- og shareware programmer. www.archive.org/details/software - Museum for gamle spill, manualer, shareware, TOSEC-arkivet og annet. www.abandonia.com - Spill ikke lenger beskyttet under opphavslover (forlatt software) Finnes langt flere, men archive.org har jobbet godt for å slå sammen flere etablerte arkiv og biblotek med gammelt godteri. 3 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Software krasj museum. Ikke gjør dette hjemme Haha Da kan du laste ned sangen om "Gamle filer krasjer best" http://www.1112.net/lastpage.html Endret 24. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Why Go Pro? Help fund continued product development & innovation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå