Macklemore Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Min opprinnelige mobil Samsung Galaxy S2 ble ødelagt for en stund siden, og siden det har jeg brukt en knust HTC Desire HD. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe en Iphone 5S eller en annen high-end mobil til jul. Men her om dagen fikk jeg et tilbud om å kjøpe en Iphone 4 8gb for ca 3-400 kr. Da får jeg kun iphonen, ingen lader eller annet tilbehør. Han har ikke kvitteringen siden det var en gave derfor selger han den såpass billig. Høres det ut som en grei deal? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og ransbølgen i Oslo gjør deg ikke litt skeptisk eller? Stoler du på fyren? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Gave uten lader, høres suspekt ut spør du meg. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Han har Ipad også, så han vil helst beholde laderen selv. Og jeg vet at den ikke er stjålet, siden det er en av mine beste venner og han er temmelig uskyldig haha Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvis du stoler på fyren og telefonen er fin er det en meget god deal! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvis alt fungerer som det skal og ikke noe knust skjerm e.l så er 3-400,- for en iPhone 4 helt ok ja. 4S selges fortsatt ny for 3000,-. Men kommer jo litt an på hva du krever av en mobil. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Det eneste som er galt er at den har litt lav lyd når man snakker med andre på telefonen og den har noen småriper bak:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå