Lars R. Samuelsson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 La deg inspirere av proffene.Fem forelesninger om fotografi du må få med deg 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og ingen av disse dekker gatebilbabes. Rett og slett snevert. 1 Lenke til kommentar
ingemartin Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og ingen av disse dekker gatebilbabes. Rett og slett snevert. Hehe her var det kunn forskning og poletikk slik Amerka ser det. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og ingen av disse dekker gatebilbabes. Rett og slett snevert.Har du noen anbefalninger om dette å komme med? 1 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Rodney Mullen sin TEDtalk http://www.youtube.com/watch?v=uEm-wjPkegE Ikke om fotografi men likevel vel verdt og se. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og ingen av disse dekker gatebilbabes. Rett og slett snevert. Hehe her var det kunn forskning og poletikk slik Amerka ser det. Forskningsrelatert fotografi er gjerne den mest interessante typen i mine øyne Lenke til kommentar
telealf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Takk for denne. Bra artikkel, godt jobba. Disse har forstått at enten så har fotograf noe å si, en historie å fortelle, eller så er det bare støy. Å si at dette er politikk slik Amerika ser det oppfatter jeg som en fornærmelse mot alle som jobber for humanetiske idealer. Det å ta et bilde som kan forbedre verden til det bedre mener jeg er det motsatte av det US i Amerka står for. Flere av bilder i en av foredragene var også med rette sterkt US kritiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg