petter_n Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Trenger lit hjelp her. Jeg hoster min egen nettside på en Server2003 med IIS6,0. Nettsiden er laget i FrontPage 2002, jeg har lakt til en Treffteller som ligger som standard i frontPage. På serveren har jeg installert FrontPage Server Extension 2002 og tillat denne, i tillegg har jeg tillat Active Server Pages under Web Server Extensions. Problemet er att Trefftelleren vill ikke telle. Den viser 00001 hele tiden. Kan legge til att jeg har prøvd å legge til alle Web Server Extensions uten att det ble noe bedre. http://www.fun-ut.dyndns.org Takker for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er en webbot tydeligvis, jeg hadde laget en treffteller selv, så det er litt vanskelig å hjelpe deg, hvor har du fått den fra? fulgte den med Frontpage eller? Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei. GeirGrusom: ja det er en standard teller fra FrontPage 2002. Det ser ut som det grafiske funker som det skal så jeg tror feilen ligger på serveren men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå