Gå til innhold

[Løst] Finnes det nattmodus for Diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ofte oppe natterstid å surfer innom her på forumet. Har prøvd å lete etter måter å bli kvitt den forferdelige hvitfargen som brenner hornhinnene mine. Husker Occi en gang i tiden laget et dark skin som gjorde at alt ble mørkere, men den fungerer ikke lengere :(

 

Har funnet noen programmer til Facebook og Youtube som har en smart liten switch som gjør alt mørkere.

 

post-88331-0-45968000-1385282416_thumb.jpg

 

post-88331-0-25192300-1385282430_thumb.jpg

 

Finnes det kanskje et global program som gjør at man kan switche alle sider mørke natterstid?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, dette lurer jeg på også! Selv om dette er egentlig noe jeg har gitt opp! Folk synes tydeligvis hvit bakgrunn er greit og fint og flott på PC / PC skjermer? Jeg personlig fatter det ikke. Har prøvd et par forskjellige triks men det er alltid noe som ikke fungerer (svart tekst på svart bakgrunn i enkelte dialoger, f.eks). Windows i særdeleshet er ikke laget for å mekke mørke temaer imho.

 

Stylish for Chrome så interessant ut, hadde ikke hørt om den. Helt til jeg så dette:

 

Add "Stylish"?

 

It can

 

- Access your data on all websites

- Access your tabs and browsing activity.

 

 

 

No thanks.

 

Linux i det minste har en negativ-funksjon når det blir for ille, og generellt litt bedre tema muligheter, men de temaene hjelper jo lite på web'en. (hvit google osv).

Lenke til kommentar

Eg har sjølv lyst på noko sånt, så om temaet blir ferdig skal eg prøve å få det inn. Plugins fungerer greit, men det er ikkje heilt optimalt.

Synes det burde vært et mørkt skin når du trykker på endre forumutseende. Er det noe som går ann å fikse, sånn at man slipper å bruke et tredjeparts program?

 

Tror det er ganske mange her på forumet som kunne tenkt seg det.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Slengte ut det jeg har gjort til nå på userstyles.

 

http://userstyles.org/styles/95410/diskusjon-no-nattmodus

 

Oppdaterer kommer fortløpende. Minner om at det er myye som ikke er fikset. Blant annet så har jeg ikke begynt på selve editor-boksen..

 

Om noen andre ønsker å fortsette på det jeg har gjort så er det bare å copy pasta.

 

Si gjerne i fra om ting som bør forbedres.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...