Gå til innhold

Memories

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ovidia2.

Du har en umiskjennelig "signatur" (ikke navnetrekket) i bildene dine, som gir en egen tiltrekningskraft, - og kanskje gjelder dette svart-hvittbildene dine spesielt. :)

Du er en mester med bruk av lys og skygge, og jeg får ofte følelsen av at det er lagt inn noe dramatikk / mystikk, selv om jeg ikke alltid kan konkretisere det.

Når jeg ser på monokrombildene dine, får jeg ofte assosiasjoner til filmer med Bette Davis fra 1940-tallet, - det gjelder også dette bildet ! :)

Du er fantastisk nøye med detaljene, og det bidrar naturligvis til å gjøre bildene dine svært severdige ! :)

Enkelte detaljer i dette bildet, - som f. eks. den perfekt skarpe forgrunnen, den lett uskarpe muren i bildets bakgrunn og himmelen som også framstår skarp, - hvis jeg skal tro "mine egne øyne" så må det være tidkrevende å få slike detaljer på plass ? ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oj det var en lang og inngående tilbakemelding på bildet mitt..så hyggelig at du tar deg tid til å skrive og studere det:) Ja jeg prøver skape noe mer enn bare et "vanlig" bilde..at det skal kunne gi litt mer ..en fortelling..skape undring..litt mystikk...og alt skal ikke være så tydelig..så jeg er veldig glad for de fine ordene du kom med Albert! God søndag!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...