Kurt Lekanger Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nytt marked ventes å vokse kraftig de neste årene.Også ZTE kommer med smartklokke neste år Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er denne klokka på noen måter ekte, eller bare et konsept? Likte designet på den! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er denne klokka på noen måter ekte, eller bare et konsept? Likte designet på den! Er nok bare et illustrasjonsfoto, altså konsept. Det er stilig, men tror det ville vært irriterende med en skjerm som stikker såpass mye ut fra klokka. Den kommer sikkert til å hekte seg borti alt mulig 1 Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er nok bare et illustrasjonsfoto, altså konsept. Det er stilig, men tror det ville vært irriterende med en skjerm som stikker såpass mye ut fra klokka. Den kommer sikkert til å hekte seg borti alt mulig Du har et godt poeng der, tenkte jeg ikke helt over Kunne kanskje hatt litt mer avrundet hjørner. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg tror klokke er noe som folk er for vant med til at de aksepterer dagens løsning på "smart klokker". De har rett og slett for kort batteritid samtidig som designet ikke på noenlunde måte ser "moteriktig" ut. De ser topp ut som tekno dupeditter, men de mangler noe for å stå frem som klesplagg (det er vel mer det klokke er blitt i dag). Så jeg ser potensialet med klokkene (hvem vil ikke ha all info på håndleddet?), men de har fortsatt en stund igjen til de blir brukbare for folk flest. Det er fortsatt flott å se at enkelte selskaper tenker litt ut av boksen (tenker på det konsept designet) så det kan bli interessant å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg