Niklasp Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En bitteliten mobiltelefon, formet som en klokke.Neptune Pine er en selvstendig Android-klokke Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror kanskje heller jeg ville skaffet meg den her fra kickstarter. Virker litt knotete å ha mobilen på en så liten sak. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Da syns jeg Omate TrueSmart som også er en selvstendig klokke, virker som et bedre alternativ. De har i tillegg dratt inn over en million dollar og klokka er snart klar til levering. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Enig i det MartinGM. Man erstatter ikke en smartklokke med en dumklokke eller parasittklokke (en som trenger en smartere vertsdings for å ha livsgrunnlag). Selvstendighet er et viktig kriterium. Om så bare når man går rundt i huset og ikke gidder å drasse med seg en 5-tommers telfonfjøl hele tida. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dette er mer en forbedring av den tradisjonelle mobilklokken enn en smartklokke, sånn som jeg ser det. En liten mobil med reim, eller en schvæær klokke med skjermsparer som må lades i ett. Men det er bare semantikk, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg