Gå til innhold

Frykteligste youtube video


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Såg nettopp en helt fryktelig youtube video.Må advare alle som blir lett redd, at dette nesten traumatiserte meg. Så ikke se om du blir lett redd, eller ønsker å ødelegge dagen eller få mareritt:

 

http://youtu.be/tEo8GIJlXxw

 

Vet ikkje kva det er, men dette gikk skikkelig inn på meg i vertfall. Er kanskje berre eg som er svak?

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Kanskje, men kom helt uventet på meg veit du. Vil ikkje si at det traumatserte meg, men det gjorde meg faktisk direkte redd og sjokkert etter den var ferdig. Og eg er ein 21 år gammal mann, men håper ikkje det seie meir om meg enn om videoen :p

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser ikke helt problemet med videoen er. Ble ikke sjokket? Kanskje dersom en sitter å er veldig inne i det kan en bli litt sjokkert, spesielt dersom det er snakk om barn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror ikke Oleoh er den eneste som blir påvirket av slikt, jeg hadde nok også blitt det for fem år siden. Folk er forskjellige, men hvilke psykiske og fysiske faktorer som spiller inn for de vidt ulike reaksjonene kan jeg ikke uttale meg noe om. Men det er en interessant tanke.

 

Nei, nei. Men jeg forstår poenget med videoen. Dersom du så f.eks på et program som du var oppvokst med som barn, som plutselig ble blodig osv, da ville en bli sjokket. Men dette?

 

Så hele videoen med fullskjerm, men hva er problemet? Greit, det er der for å trigge noe psykisk, men jeg forstår ikke helt hva. Jeg blir ikke sjokket, men jeg forstår hva dem prøver på.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er sant.

 

Lurer på hva de som finner dette sjokkerende egentlig tenker. Klarer du å forklare hvorfor akkurat denne videoen "traumatiserte" deg, Oleoh? Har du sett et lignende program som barn? Hadde vært interessant å høre.

 

Og Whistleblower, tror du at du klarer å forklare hvorfor du ikke blir sjokkert, når de fleste andre blir det? Kan det være at du er mer "herdet" enn andre på en eller annen måte? Handler det om personlighet, eller kanskje tidligere opplevelser og erfaringer.

 

Nå prøver jeg å gå dypt innpå dette her.

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og Whistleblower, tror du at du klarer å forklare hvorfor du ikke blir sjokkert, når de fleste andre blir det? Kan det være at du er mer "herdet" enn andre på en eller annen måte? Handler det om personlighet, eller kanskje tidligere opplevelser og erfaringer.

 

Nå prøver jeg å gå dypt innpå dette her.

 

Altså, jeg har vært i situasjoner som har forandret seg fra å være en veldig god atmosfære, til å bli en jævelig en, så jeg vet hvordan det føles å være i en forferdelig atmosfære, noe det denne vidoen framstiller.

 

Jeg forstår dog ikke hvorfor folk blir traumatisert, eller sjokket.

Lenke til kommentar

Hverken sjokkerende eller særlig kreativ....finner mye værre ting på interwebben om man ønsker.

Feks en god gammel slager fra noe som het BME ett eller annet Pain Olympics.... Den er vel fake, men ble meget forstyrra da jeg så den. Vet ikke om det er lov til å linke til den. Så finn den sjæl. På egen risiko.NOT SAFE FOR WORK!

Lenke til kommentar

Hverken sjokkerende eller særlig kreativ....finner mye værre ting på interwebben om man ønsker.

Feks en god gammel slager fra noe som het BME ett eller annet Pain Olympics.... Den er vel fake, men ble meget forstyrra da jeg så den. Vet ikke om det er lov til å linke til den. Så finn den sjæl. På egen risiko.NOT SAFE FOR WORK!

Eller bare google Blue Waffle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Lurer på hva de som finner dette sjokkerende egentlig tenker. Klarer du å forklare hvorfor akkurat denne videoen "traumatiserte" deg, Oleoh? Har du sett et lignende program som barn? Hadde vært interessant å høre.

 

 

Det påvirka meg sikkert fordi eg ikkje var klar over at det kom til å skje noko ekkelt etter kvart i videoen. Eg tenkte rett og slett at dette var noko liknande sesam stasjon. Sangen hadde jo rim osv., og var litt interessant, så eg fulgte faktisk litt med på den. Så er det dette ordet kreativ, som man jo kan være på forskjellige måter, nokon jævelske og for det meste gode. Så kom det jo liksom litt gradvis. Så plutselig vart det ganske ekkelt. I tillegg er det alt litt ekkelt at noko som virker snilt plutselig blir ondt. Slik er den beste måten eg kan forklare det på.

 

Men skal ikkje sei at eg synes den var veldig ekkel, men gjorde litt inntrykk.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...