Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kaie, - alle tiders kråkefugl ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei Albert. Helt fantastisk! Ypperlig skarphet. Her sitter fokusen perfekt. Dybdeskarpheten er upåklagelig. Fine detaljer og farger. Meget behagelig bakgrunn - har brukt førstørrelseglasset mitt for å se om jeg kunne finne noe støy, men det forsøket var helt mislykket. :-) Dette er helt proff Albert! Du har også en fin og lærerik beskrivelse av denne vakre fuglen! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så flott bilde av Kaie flott komponert og teknisk flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hei Albert. Helt fantastisk! Ypperlig skarphet. Her sitter fokusen perfekt. Dybdeskarpheten er upåklagelig. Fine detaljer og farger. Meget behagelig bakgrunn - har brukt førstørrelseglasset mitt for å se om jeg kunne finne noe støy, men det forsøket var helt mislykket. :-) Dette er helt proff Albert! Du har også en fin og lærerik beskrivelse av denne vakre fuglen! Mvh, Jon Hei, Jon. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Så flott bilde av Kaie flott komponert og teknisk flott! Hilsen Tove Hei, Ovidia2 /Tove. Stor takk til deg, også,- det er alltid hyggelig med slike kommentarer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Berre ein ting å sei - Lekkert! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Berre ein ting å sei - Lekkert! Hei, Magnar. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding fra deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ble et utmerket portrett av Kaie dette, med flott bakgrunn,likte fuglens positur, lyssettingen og gjengivelsen. Flott fotovinkel her! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Meget bra. Skarpt og flott fargetone i bildet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Ble et utmerket portrett av Kaie dette, med flott bakgrunn,likte fuglens positur, lyssettingen og gjengivelsen. Flott fotovinkel her! Mvh Nils Christian Hei, Nils Christian. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Meget bra. Skarpt og flott fargetone i bildet. Hei, Harald G. Stor takk til deg, også, - håper at du snart "stikker innom" igjen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Bøyer meg i støvet.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Bøyer meg i støvet.. Hei, Olav. Takker og bukker, men ..... dette hadde du sannsynligvis gjort vel så bra, om ikke bedre, - du er en "kjempe" med skygger og lys ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Med hånda på hjertet kan jeg si at dette er det flotteste Kaie-bildet jeg har sett! Alle tiders bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Med hånda på hjertet kan jeg si at dette er det flotteste Kaie-bildet jeg har sett! Alle tiders bilde! Hei, Laila. Tusen takk for hyggelig, positiv og oppmuntrende kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg