Gå til innhold

Frivillig folketrygd og skatt - kan det erstatte velferdsstaten og levere like gode tjenester?


Anbefalte innlegg

Takk for hjelpen mellbyes og tom waits for alice!

Det er akkurat det jeg ville frem til. Dere to forstod det!=)

Trenger vel ikke si noe særlig mer, for dere har sagt det jeg skulle si.

Forstod tankegangen med en gang. =P Priim derimot som ville brukt 2 år på å lære litt om de resterende partiene som ikke er med i samfunnsfagsbøkene, derimot...(hehe, ja jeg bare kødder =P )

 

Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Jeg ser hvor det leder og leder det ganske elegant bort.

 

At du igjen går til personangrep fremfor å svare gjør at jeg atterengang sliter med å ta deg seriøst. Jeg melder meg derfor ut av denne tråden som jeg gjør i de andre der sakligheten din kommer langt etter spydigheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Takk for hjelpen mellbyes og tom waits for alice!

Det er akkurat det jeg ville frem til. Dere to forstod det!=)

Trenger vel ikke si noe særlig mer, for dere har sagt det jeg skulle si.

Forstod tankegangen med en gang. =P Priim derimot som ville brukt 2 år på å lære litt om de resterende partiene som ikke er med i samfunnsfagsbøkene, derimot...(hehe, ja jeg bare kødder =P )

Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Jeg ser hvor det leder og leder det ganske elegant bort.

 

At du igjen går til personangrep fremfor å svare gjør at jeg atterengang sliter med å ta deg seriøst. Jeg melder meg derfor ut av denne tråden som jeg gjør i de andre der sakligheten din kommer langt etter spydigheten.

 

Ja, gjør alle en tjeneste å ikke svar mer...

Håper inderlig det skjer deg noe vondt en gang i fremtiden, og at du opplever svikt hos det offentlige på alle plan. Det unner jeg deg virkelig. Håper sterkt at du blir rammet av en tung og forferdelig depresjon. Så skal vi se da om du fortsatt sleiker den politiske eliten opp etter ryggen.

 

 

Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-)

Lenke til kommentar

Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-)

Respekt er noe man gjør seg fortjent til.

Dessuten så har du aldri vist meg respekt.

 

Nå tror jo du at du er så mye bedre enn meg i alt.

Og det gir du uttrykk for hver gang jeg snakker med deg.

Jeg er lei av å snakke med deg.

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...