1245112654122755325882462 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for hjelpen mellbyes og tom waits for alice! Det er akkurat det jeg ville frem til. Dere to forstod det!=) Trenger vel ikke si noe særlig mer, for dere har sagt det jeg skulle si. Forstod tankegangen med en gang. =P Priim derimot som ville brukt 2 år på å lære litt om de resterende partiene som ikke er med i samfunnsfagsbøkene, derimot...(hehe, ja jeg bare kødder =P ) Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Jeg ser hvor det leder og leder det ganske elegant bort. At du igjen går til personangrep fremfor å svare gjør at jeg atterengang sliter med å ta deg seriøst. Jeg melder meg derfor ut av denne tråden som jeg gjør i de andre der sakligheten din kommer langt etter spydigheten. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Slettet. Endret 5. februar 2014 av turbonello Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) slettet Endret 4. februar 2014 av turbonello Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for hjelpen mellbyes og tom waits for alice! Det er akkurat det jeg ville frem til. Dere to forstod det!=) Trenger vel ikke si noe særlig mer, for dere har sagt det jeg skulle si. Forstod tankegangen med en gang. =P Priim derimot som ville brukt 2 år på å lære litt om de resterende partiene som ikke er med i samfunnsfagsbøkene, derimot...(hehe, ja jeg bare kødder =P ) Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Jeg ser hvor det leder og leder det ganske elegant bort. At du igjen går til personangrep fremfor å svare gjør at jeg atterengang sliter med å ta deg seriøst. Jeg melder meg derfor ut av denne tråden som jeg gjør i de andre der sakligheten din kommer langt etter spydigheten. Ja, gjør alle en tjeneste å ikke svar mer...Håper inderlig det skjer deg noe vondt en gang i fremtiden, og at du opplever svikt hos det offentlige på alle plan. Det unner jeg deg virkelig. Håper sterkt at du blir rammet av en tung og forferdelig depresjon. Så skal vi se da om du fortsatt sleiker den politiske eliten opp etter ryggen. Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-) Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-)Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Dessuten så har du aldri vist meg respekt. Nå tror jo du at du er så mye bedre enn meg i alt. Og det gir du uttrykk for hver gang jeg snakker med deg. Jeg er lei av å snakke med deg. Endret 4. februar 2014 av turbonello 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-)Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Du fortjener ingen respekt. Gå i kontrollpanelet ditt og ignorer bruker :-) Endret 4. februar 2014 av Priim Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Det er ikke så rart. Vi vet at det uungåelig ender med at dere to blir sure på hverandre, og da er det like greit å la være... Geir Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Rart siden ingen svarer på innvendingene etter spørsmålene er stilt. Det er ikke så rart. Vi vet at det uungåelig ender med at dere to blir sure på hverandre, og da er det like greit å la være... Geir Det burde i grunn ikke hindre andre i å komme med saklige innvendinger :-) Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Respekt for medmennesker er en fin ting, glad jeg er bedre oppdratt :-)Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Du fortjener ingen respekt. Gå i kontrollpanelet ditt og ignorer bruker :-) Jeg har bare en bruker som er ignorert: nico_meg Jeg hater å blokkere folk, og du passer ikke sammen med han... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Beklager at jeg skrev det jeg skrev. Jeg mente ikke det jeg sa... Men har diskutert med deg i hele dag, og er svært sliten i hodet. Endret 5. februar 2014 av turbonello Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Frivillig trygd er en fin ting, da kan de som vil betale for sikkerhet og de som ikke vil slipper, og kan heller ikke snylte på oss andre som gjör en innsats. 100% for frivillig skatt og trygd. Jeg betaler forsikring, og ville også betalt skatt. Endret 24. februar 2014 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det offentlige (NRK) er i hvert fall bedre på dekning av OL enn det private (TV2), så det er ikke alt det private gjør bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå