[BiGG] Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Cradle of Filth!!! Det er ikke mye "ctrl+p" når sangene demmes blir spilt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Shamanic Tribes On Acid - Future World Paps - Shamanix Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Led zeppelin - Stairway to heaven Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 aphex twin come to daddy Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mange Themes som er gode også.. kommer ikke på så mange. kan hende jeg sporer av temaet her.. men noen sanger som jeg hører på av og til, mye forskjellig ------------------------------------------------------------------------------------- Enya - Return To Innocence Wagner - O Fortuna Wagner - Ride of the Valkyries Gladiator - Main Theme Star Wars Episode I - Duel of the Fates Enya - Braveheart Enigma - The Eyes Of Truth Enigma - Gravity Of Love Michael Jackson - Heal the World Donkey Kong Country - Aquatic Ambience Max Payne - Theme (kanskje litt slitsom ) så har vi den med LOTR, der legolas,Gimli og Aragorn springer over fjellet og inn i den byen. Tror den heter "king of the mountain" noe. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 glemte det nesten: Carl Orff - Carmina Burana sinnsykt farout, du har sikkert hørt et par av sangene på plata... dette hører jeg på når jeg drømmer meg bort og tenker mine grusomme reaksjonære tanker mens jeg spaserer i byen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hva med turboneger sin geniale Apocalyps Dudes Ass Cobra og Never is Forever anbefales også. ågud, turboneger er så konge (måtte bare få det ut) anna kewl musikk: foo figher - one by one Dream Theater - A change of seasons Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hva med Grant Lee Buffalo - Fuzzy? (hele albumet) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - Dark Side Of The Moon Infestdead - Jesusatan Lamb Of God - As The Palaces Burn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Metallica - alt Tool - Det aller meste Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Portishead - Dummy Animatrix OST (rått!) Dido - No Angel Massive Attack - Mezzazine Massive Attack - Protection VA - Absolute More Relaxed Bel Canto - Dorothy's Victory Enya Lenke til kommentar
Ever Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Litt i seneste laget å svare på denne posten, men maaange godbiter som sålangt ikke er nevnt. Delerium - Karma & Semantic Spaces Banco De Gaia - The Magical Sounds of... & Maya Amethystium - Odonata & Aphelion Conjure One - Conjure One Shiva In Exile - Ethnic Eat Static - In The Nude Children Of The Bong - Sirius Sounds Balligomingo - Beneath The Surface Coil - Musick To Play In The Dark The Crystal Method - Tweekend Solar Fields - Blue Moon Station Boards Of Canada - Music Has The Right To Children Paul Schwartz - Earthbound Loreena McKennit - Alt Ulver - Lyckantropen Themes & Perdition City + alle EPene.. Av det som er nevnt må jeg si meg enig i enya, enigma, adiemus, deep forest, leftfield, future sound of london, og tangerine dream. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Trainspotting soundtracket Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen av Antiloop'ene er faktisk ganske bra "bakgrunns musikk"... Veldig masse bra musikk i denne tråden! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hallucinogen sine plater Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk for 7 års bump... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 lol. det så jeg først nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå