DrDoogie Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tenker da på musikk som er så fengende at den nesten er som en rus, man makter ikke å sette den på pause engang. Foreløpig har jeg funnet "Into Deep" av L.S.G., samt "The Songs of Distant Earth" av Mike Oldfield. Forslag? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Outcast-speakerboxx Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Future Sound of London - We Have explosive Dvs, alle i hele verden utenom meg hater den sangen, så vet ikke om den er det beste valget. AtW Lenke til kommentar
hollywood Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Sjekk ut The Thrillseekers - Synaesthesia (Paul Van Dyk remix) Utrolig bra låt hvis du liker trance. DJ Tiesto - "Suburban Train" er knall Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 sjanger? Trance / Instrumental / Ambient / Electronic Og vi gjentar: HELE cd'er, ikke tracks. Med mindre tracks'a er 60 minutter lange... :wink: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kruder & Dorfmeister - The K&D Sessions Genialt album. bfisk Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Future Sound of London - We Have explosive Dvs, alle i hele verden utenom meg hater den sangen, så vet ikke om den er det beste valget. AtW Er enig med AtW her, future sound of london har mye bra, så sjekk ut cd'ene dems på cdnow.com eller hva nå enn det heter. Ellers kan du jo alltids gå til enya, men det er for jævlig Lenke til kommentar
Raper Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Musikken av irske Enya har en enormt beroligende effekt. Vet at den blir brukt mot stress og depresjoner i England. Liker selv å høre på henne etter en hard arbeids dag. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Musikken av irske Enya har en enormt beroligende effekt.Vet at den blir brukt mot stress og depresjoner i England. Liker selv å høre på henne etter en hard arbeids dag. Pff. Valium på plate. Du liker vel Kate Bush også da. Ellers kom jeg vel på en til, "Supermodified" av Amon Tobin. Cluet er liksom å finne musikk hvor det er "flyt" i skiva, at det på en måte "går i ett". Samme "tema" i forskjellige variasjoner kan man vel også si. Tenk Beethoven symfoni 9. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Pink Floyd - Dark Side of the Moon Lenke til kommentar
Raper Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Drdoogie Kate Bush har og noen fine sanger,men kommer ikke opp mot Enya. Ellers er det en del klassisk musikk som jeg gjerne skulle ha fått kloa i. Problemet er at jeg ikke vet hva melodiene heter. Kan bare nynne dem! For ikke å glemme Pink Floyd da,som moskus minnet meg på. Har videoen med "Pulse" fra Earls Court i London,Fantastisk!! Venter bare på at den skal komme på DVD. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Blank & Jones - Chillout Session live @ ettellerannet... Eier Og Tiesto suger !!! Crappy happy trance som har ramla i ei brønn.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 DrdoogieKate Bush har og noen fine sanger,men kommer ikke opp mot Enya. Ellers er det en del klassisk musikk som jeg gjerne skulle ha fått kloa i. Problemet er at jeg ikke vet hva melodiene heter. Kan bare nynne dem! Da kan du jo koble en høytaler inn på en mini-stereojack, dytte den inn bak på inn-inngangen på lydkortet ditt, og nynne inn de melodiene du ønsker å få vite navnet på. Så legger du dem ut på nettet, og gir oss linken. Så skal du nok se at du får hjelp. Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nesten alt av Fila Brazilia, The Sandals og Underworld. Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Eminem - The Eminem Show Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Gary D! Det er synd ikke flere i Norge har fått opp øynene for denne tyske Dj`en. Han er en av de mest populære dj`ene i Tyskland. www.dtrance.com Ellers er det jo ikke noe problem å finne info om han ellers på nettet. Han har gitt ut en del cder. I tillegg til D-trance samlingen har han også gitt ut et par D-Techno cder. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er ikke så avansert Drdoogie.Men jeg har sett at mange nydelige klassiske kutt blir brukt i filmer.Jeg må begynne å følge med på rulle tekstene og skrive dem ned.Tilslutt har man kanskje nok til å brenne en hel cd.Hvis de er å finne på nettet da disse melodiene. Kom til å tenke på theme fra "The mission"som jeg vil si har noe klassisk over seg.Skulle gjerne dratt den ut til 60min.Tror ikke at jeg hadde blitt lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå