Nils Christian Skjauff Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nærportrett av Grønnspett. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei, Nils Christian Skjauff. Et praktfullt portrett av grønnspett, med fin positur, perfekt skarphet, realistiske farger, behagelig lys og en uskarp, uforstyrrende bakgrunn ! Et slikt portrett i fotoporteføljen ville ha gjort meg både glad og stolt, - jeg har opplevd å ha grønnspett på god synsavstand, men utenfor rekkevidde for et godt portrett. Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Meget vakkert portrett av Grønspett! Vakkert ljos og flott skarpheit der detaljane kjem fint fram Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hei, Nils Christian Skjauff. Et praktfullt portrett av grønnspett, med fin positur, perfekt skarphet, realistiske farger, behagelig lys og en uskarp, uforstyrrende bakgrunn ! Et slikt portrett i fotoporteføljen ville ha gjort meg både glad og stolt, - jeg har opplevd å ha grønnspett på god synsavstand, men utenfor rekkevidde for et godt portrett. Vennlig hilsen Albert Andersson Tusen takk for din kommentar Albert Andersson - hyggelig at du likte bildet! Jeg var heldig og plutselig få grønnspetten på nærthold, og fikk gjort mange opptak av den. Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Meget vakkert portrett av Grønspett! Vakkert ljos og flott skarpheit der detaljane kjem fint fram Tusen takk Magnar for din kommentar! Grønnspetten slo seg plutselig ned i tørr stokk like ved fotoskjulet, så jeg fikk tatt endel bilder av den. Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så flott - har aldri vært så nær denne vakre fuglen Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Så flott - har aldri vært så nær denne vakre fuglen Tusen takk for din kommentar Torhild! Hyggelig at du likte nærbildet mitt! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg