gaming :) Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Er det noen som har prøvd disse? Og hvordan ble resultatet? Og hvor langt tid tokk det før du så forandringer? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis dette funker, hvorfor hører jeg om det først i dag? Ville det ikke omtrent vært en Nobel-verdig sensasjon? Protip: Du blir lurt. Eller du prøver å lure noen. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vrøvl fra A til Å. Lenke til kommentar
gaming :) Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hvis dette funker, hvorfor hører jeg om det først i dag? Ville det ikke omtrent vært en Nobel-verdig sensasjon? Protip: Du blir lurt. Eller du prøver å lure noen. Hvorfor skal jeg prøve å lure noe? Jeg vil jo vite om de virker for da ville jeg ha prøvd de Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg gikk ned 8 kilo i løpet av 2 måneder med lignende tåringer. De kan tidvis være litt irriterende å ha på, men de kan til gjengjeld gjøre et stort utslag på vekten. 1 Lenke til kommentar
gaming :) Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror du virkelig at magi er den letteste veien til en slank kropp? Lenke til kommentar
gaming :) Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Tror du virkelig at magi er den letteste veien til en slank kropp? Nei, men er jo gøy å se om det virkelig virker. Og skulle jeg kjøpt de så hadde jeg jo trent og spist sunt i tillegg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det virker ikke. Ligger du i kaloriunderskudd vil du gå ned i vekt. Dette helt uavhengig av hva du har på tærne dine. Du kan heller smøre morgenurin i øynene dine hver morgen. Det er akkurat like effektivt, og ikke minst helt gratis. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, men er jo gøy å se om det virkelig virker. Og skulle jeg kjøpt de så hadde jeg jo trent og spist sunt i tillegg. Jeg har enda et slanketips: Alltid gå med pannebånd. Men husk: det funker kun om du trener å spiser sunt i tillegg Prøv det, så garanterer jeg at kiloene forsvinner! 1 Lenke til kommentar
gaming :) Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har enda et slanketips: Alltid gå med pannebånd. Men husk: det funker kun om du trener å spiser sunt i tillegg Prøv det, så garanterer jeg at kiloene forsvinner! Tusen takk Skal prøve det <3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Når jeg leste overskriften leste jeg "De magiske tiåringene" og tenkte, WTF? Men tråden skuffet ikke ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå