Scyper Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Hei! Har vært og leita litt rundt på nettet, samt på min egen maskin. Finner ikke SSD disken etter at jeg formaterte maskinen. Jeg skulle installere W7, men kunne kun velge den vanlige HDD'en i menyen når man booter windows fra USB/DVD. Gikk deretter inn på Computer management, og Disk management, for å finne dette. Aldri sett det før. SSD'en viser 7 MB. Og dette er menyen jeg får av og høyreklikke på disken http://bildr.no/image/ejN0OFR1.jpeg (samme bilde som under, ble så smått) Endret 23. november 2013 av Scyper Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Er det Intel ssd du har ? Isåfall er det en firmware feil, se bildene min i denne linken. Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Stemmer det, men jeg har siste firmware. Skal se på det :-) Takk Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det var flere rundt på div forum som påstod at selv siste firmware ikke rettet opp denne feilen.. .. ..godt mulig at det var derfor mine disker ble kastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå