Gå til innhold

Hva smaker brus? (Jeg kan svaret :D)

Erling01

15 stemmer

1. 1. Hva synes DU at brus smaker?

• Promp
      2
    • Skjokolade
      1
    • Melk
      2
    • Kjøtt
      1
    • Syre
      8
    • Ingenting
      1
    • Tyrkisk peber
      1
    • Annet
      7
    • Grøt
      2
    • Salt Lakris/Lakris
      1
    • Det vil du virkelig ikke vite :3
      1

Anbefalte innlegg

Har du noen gang lurt på hvorfor du synes brus er noe godt? Det er litt rart hvorfor folk synes det. Det smaker ikke jordbær, appelsin, eple og noe sånt. Den smaken du leter etter er faktisk Syre. Nam nam! Er ikke syre godt! Hvis du fokuserer veldig på smaken, kjenner du syresmaken. La meg gjette... du tror meg ikke på grunn av fargen? Fargen er av fargestoffer. Den egentlige fargen av brus er GRØNN!cocacola-mobile-no.jpg

Endret av Erling01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen gang lurt på hvorfor du synes brus er noe godt? Det er litt rart hvorfor folk synes det. Det smaker ikke jordbær, appelsin, eple og noe sånt. Den smaken du leter etter er faktisk Syre. Nam nam! Er ikke syre godt! Hvis du fokuserer veldig på smaken, kjenner du syresmaken. La meg gjette... du tror meg ikke på grunn av fargen? Fargen er av fargestoffer. Den egentlige fargen av brus er GRØNN!cocacola-mobile-no.jpg

?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hva mener du med "?"?

1. Prøver du å fortelle noe nytt ved å si at det er syre i brus... ikke noe hemmelighet da alle vet at det er kullsyre i brus

2. Nei, det er ikke syren som gir smak

3. Hva vil du egentlig frem til?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

1. Prøver du å fortelle noe nytt ved å si at det er syre i brus... ikke noe hemmelighet da alle vet at det er kullsyre i brus

2. Nei, det er ikke syren som gir smak

3. Hva vil du egentlig frem til?

1. Jeg vet at du tror at jeg ikke vet at du vet at alle vet at det er kullsyre i brus, men det vet jeg :3.

2. Jeg sa ikke at syren ga smak. Jeg sa at det smaker syre.

3. Jeg vil bare at folk skal tenke over hva brus smaker og hvorfor de liker det.

Lenke til kommentar

1. Jeg vet at du tror at jeg ikke vet at du vet at alle vet at det er kullsyre i brus, men det vet jeg :3.

2. Jeg sa ikke at syren ga smak. Jeg sa at det smaker syre.

3. Jeg vil bare at folk skal tenke over hva brus smaker og hvorfor de liker det.

2. Hvis syre ikke gir smak, hvordan kan det da smake syre? :)

3. Ok, så ikke at det var en undersøkelse... min feil.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Smaksløken til folk er jo anderledes, f.eks. Min smaksløk synes at sushi smaker promp.

Da er ikke smaksløkene våres forskjellige når det kommer til sushi ihvertfall :)

Men kullsyre smaker ikke noe... når man drikker brus med kullsyre er det jo ingen tvil om at det er smakstilsetningene man smaker. Kullsyren den føler vi på andre måter... ett ganske klart bevis på det er vann med kullsyre uten tilsatt smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...