Gå til innhold

ikke noe kontakt mellom PC og skjerm

thebandit

Anbefalte innlegg

Hallo, for en stund siden så skulle jeg prøve å oppdatere skjermkort driveren min. Det fungerte ikke, og dagen etter så var det ikke noe kontakt mellom PCen og skjermen min. Jeg snakket med en som sa at jeg kunne prøve å demontere skjermkortet, starte PCen og så slå den av igjen. Så skulle jeg montere skjermkortet igjen, så skru på skjermen igjen.

Dette fungerte ikke, er det noen andre ting jeg kan prøve?

Endret av thebandit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir jo litt vanskelig å finne ut av problemet konkret når man ikke har en skjerm å se på!

Tenker jo at en system restore er til tidspunket før du installerte de nye driverene er det beste, men blir jo problematisk å navigere uten en skjerm.

Du har vel en DVI, VGA, eller HDMI utgang på hovedkortet ditt også? For om driverene skaper problemer slik at det blir en feil mellom skjerm og skjermkort, så skal det jo fint funke med en utgang på hovedkortet.

Prøv deretter å skrive ned informasjonen om driverene som er installert. Du kan finne slik info å søke på 'Enhetsbehandling' i start-menyen, eller laste ned Speccy, som gir deg mye mer detaljert informasjon drivere og hardware: http://www.piriform.com/speccy

Deretter kan du velge om du vil ta en system restore, eller google etter en løsning.

-Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...