AllFather Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei jeg kjøpte meg ny bolig og flyttet inn 15 juni, avtalen var egentlig 1 august men tidligere eier ville flytte ut tidligere. etter en stund fikk jeg regning på Q3, den betalte jeg. en uke etterpå kom det et nytt brev fra kommunen med en Post-it lapp om at tidligere eier ikke hadde betalt Q2 avgiftene. prøvde å ta kontakt med tidligere eier, men det tok så lang tid at det var kommet en purring før han hentet fakturaen. tenkte at nå er alt ok, så fikk jeg en mail av han mandag at min "del" var 700kr, ikke at det er rare summen, men jeg kjøpte eiendom uten heftelser, og jeg regner denne som en heftelse (tar jeg feil). i dag kom det en purring nummer to hvor de sier at blir ikke faktura betalt vil den inndrives. hvem er ansvarlig for denne fakturaen? alle spann Var forresten fulle når jeg flyttet inn og kunne ikke kaste noe. i papirspann hadde de kastet en bleie så renovasjonsselskapet nektet og tømme det (så det ikke før etterpå når jeg skulle hente det tomme spannet, og det var ikke tømt. så fullt papirspann en måned. Måtte ta boss med å kaste på jobb.... så hva skal jeg gjøre her, betale han 700kr for noe jeg ikke fikk bruke eller snakke med kommunen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå