Newt32 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei Jeg finner ikke driver til min nye DVD brenner. Den heter NEC DVD_RW ND-1300A. jeg har lett i flere timer på internett, men finner ikke noe! Pliiiss kan noen hjelpe meg å finne denne? Jeg blir ganske glad hvis du finner en! (Må ha backup, skal formatere!) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er dette det rette stedet å poste? Søk ffs. Eller bruk cd'en som fulgte med den. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har jo søkt i times vis ffs. Viste ikke hvor jeg skulle poste Jeg bare tok det på søppel...like greit! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 10 sekunder i SuperSearch... Roxio støtter den Brenneren, bare bruk den. Skal holde... Firmware update: http://www.nec.se/templates/Page.asp?id=4816 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 10 sekunder i SuperSearch... Roxio støtter den Brenneren, bare bruk den. Skal holde... Har du en eventuel link eller? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Like greit? Søppel er vel det siste stedet å poste noe som dette Men men. Googling, altavista'ing funker som oftest. Har du ikke noe cd? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 www.roxio.com men hvis du er lur så kan p2p hjelpe deg.. Roxia koster jo penger. om de ikke har trial utgaver da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå