ChrisCo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Bra! Men hvor mange GUI'er har disse modemene a? :O 3. 301b jeg har sett og 3 forskjellige GUI'er... Da stiller dette seg anderledes.... Se om du kan gå inn på interfaces og om du kan på en eller annen måte få sendt WAN IP'en til routeren din eller få valgt det interfacet som bridge.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sånn, da har NGT fått bridget LAN1 på modemet mitt :-) Jeg vet ikke hvordan enda, men har spurt pent om oppskrift, og håper jeg får den snart :-) 1 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så bra! :-D Da har du vel WAN IP i Asusen nå da? Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Kjempebra! Endret 30. november 2013 av Gråfrakke Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor lang tid tok det fra du kontaktet de til det var i orden? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 De ordnet det på fredag. Hadde ventet noen dager, men det var pga at de ikke viste hvordan de skulle gjøre det Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva er gjort? Noe du kan se? Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Da burde det ikke ta lang tid heldigvis. Kan du poste skjermbilder av Interfaces - Lan, General Settings, Physical Settings og Firewall Settings? Husk å redigere vekk evt. ip du har. Endret 1. desember 2013 av Gråfrakke Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har jo ikke lenger tilgang til modemet Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Å??? Hvorfor ikke? Skal jo ha tilgang selv om modemet er bridget.. Prøvd å koble deg til det med kabel? Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Koble seg rett til modemet med kabel ja. Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Vi fikk vite at det var ett tilfelle hvor de hadde bridget modemet for en person, men bridingen forsvant av en eller annen grunn. Fikk derfor ikke hjelp til å bridge det. Vi får tilsendt et annet modem. Tipper det er Inteno 201. Det lar seg bridge. Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Sprithansi, har du fremdeles et bridget modem? Endret 3. desember 2013 av Gråfrakke Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja, funker helt bra her. Har nå testet og koble meg rett i modemet fra PCn, men får ikke kontakt med det. Og det er vel helt normalt spør dere meg. Testet alle portene, og IP 10.0.0.1. Er jo PCn som får WAN IP nå.... Så desverre så får jeg ikke postet skjermbilder Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Prøvd å sette IP adresse på PCen din manuelt og så prøvd å gå inn på modemet? Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bra det virker fremdeles, men er merkelig at vi fikk det svaret fra NGT. Begynner å lure på kompetansen der... Lenke til kommentar
eXtreMMe Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ifht kompetansen så vil jeg tro dette er grunnen til at mange av dem ikke kan noe om bridging Skulle gjerne fått fingrene mine på den programvaren, den aktiverer en del funksjonalitet i ruteren som var deaktivert med thomson programvaren, men det har jeg ikke klart enda, lager dog gledelig en guide så snart jeg har fått oppdatert min dg301b Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Default bridge-port på modemet skal være lan4. Har ikke forsøkt, men hvordan skal routeren konfigureres? PPPOE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå