Braljar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Halla!Jeg har kjøpt en Minecraft server som jeg og noen venner spiller på. Men i det siste har jeg slitt med å få logga meg på. Får alltid "Bad Login" når jeg skal logge meg på. Har prøvd å restarte både Minecraft og serveren men virker ikke som om det hjelper. Har prøvd å søke litt rundt på nettet men fant veldig sprikende svar. Noen som har en lur løsning på dette eller er det noe som bare må gå over? Lenke til kommentar
Package Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Spiller du på riktig oppdatering som serveren er på? Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Hmm, har det er en Tekkit Classic server, bruker den Technic Launcher'n. Regner med at det er riktig versjon da jeg fikk spilt for bare et par dager siden. Veit du hvordan jeg får sjekka det? Tekkit Classic blir vel ikke oppdatert mer uansett? Lenke til kommentar
Package Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Å Tekkit, har ikke noe peiling på det, dessvere Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Takker for svar uansett! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 "Non-1.7 clients are currently getting Failed: Bad Login error when trying to log into multiplayer servers. 1.7 clients are not affected. There is no ETA for a fix. Please wait patiently as Mojang fixes the issue." http://www.minecraftforum.net/forum-151/announcement-78-bad-login-errors-on-164-and-older/ 1 Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Aha! Det suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå