Gå til innhold

Komplett Gamer Premium - GTX770 Edition

Anbefalte innlegg

Kan dette være et greit alternativ i prisklasse 10-15 K, der spilling ikke er prioritert? Noen svake sider, f.eks. mtp. oppgraderingsmulighet?

Komplett Gamer Premium - GTX770 Edition Fractal Design Define R4 Black Pearl
Corsair TX 750W PSU
Intel Core i7-4770K
ASUS Z87-DELUXE, Socket-1150
Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT
Gainward GeForce GTX 770 2GB PhysX CUDA
Kingston HyperX 3K SSD 240GB 2.5"
ASUS BC-12D1ST, BD-Reader/DVD-Writer
Microsoft OEM Wired Desktop 400
MS ROYALTY Windows 8.1 Nordic
MS COA Win 8.1 Nordic

Pris: 13.853,02

Tenker i tillegg å kjøpe Cooler Master Seidon 120XL CPU Kjøler til 555,- og på et senere tidspunkt å doble RAM.

Noen som har forslag til skjerm til 2-4 K, til bildebehandling og annen alminnelig bruk?

Takk for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker en rask, stille og pålitelig pc til surfing, musikk, film, bildebehandling etc. Har mao. ikke så store behov, men jeg vil betale ekstra for kvalitet og oppgraderingsmuligheter. Har vurdert kommende Mac Pro, men den er i dyreste laget..

Lenke til kommentar

Takk for innspill. Hva er hovedforskjellen mellom Office iSeven V2 og Gamer Premium?

Jeg kan gjerne bygge, dersom det er mulig å oppnå et fullgodt (og estetisk akseptabelt) sluttresultat, uten tidligere erfaring. Hvor finner man komplette lister over alt som må kjøpes inn for å bygge en Mac Pro-killer ?

Lenke til kommentar

Takk for innspill. Hva er hovedforskjellen mellom Office iSeven V2 og Gamer Premium?

Jeg kan gjerne bygge, dersom det er mulig å oppnå et fullgodt (og estetisk akseptabelt) sluttresultat, uten tidligere erfaring. Hvor finner man komplette lister over alt som må kjøpes inn for å bygge en Mac Pro-killer ?

Regner med det meste i prisklassen 10.k dreper enhver mac i hardware :)

Lenke til kommentar

Jeg forstår det er lett å bygge en PC som er raskere enn Mac Pro. Men det er viktig at den i tillegg er stabil, stille og mulig å oppgradere. I tillegg må kabinettet være stilrent. Er det noen som har et forslag til byggesett til ca. 15 K, der spill-funksjonalitet ikke er prioritert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...