Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Southampton

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er heldige som leder her synes jeg. Southampton klart, klart best etter scoringen og burde nok hatt 1 mål de også.

Midtbanen vår blir dessverre et nummer for lite. Har mistet tellingen på antall ganger Wanyama har eid Wilshere og Ramsey. Arteta har tydelige problemer med tempoet også.

Nå håper jeg vi skrur opp intensiteten litt slik at vi fremstår slik vi gjorde de første 20. Da var vi gode.

Lenke til kommentar

Nå henger vi ikke med i det hele tatt. Arteta spesielt takler tempoet dårlig.

Arteta har vært svak i forhold til hans stabilitet og standard. Ellers har det vært lite offensivt på venstrekanten.

Imponert over Sagna, som virkelig har funnet tilbake formen. Trodde en stund tilbake at han var på vei ned, men det virker som at han kan enda.

Lenke til kommentar

Ja, forsvaret generelt har vært bra. Ingen store feil. Skal jeg pirke på noe må de være at de slipper for lett til på venstresiden vår.

Sagna håper jeg signerer ny kontrakt, men jeg tror han drar tilbake til Frankrike til sommeren. Da er det hvertfall klart at vi trenger ny back. Jenkinson er langt unna nivået.

Lenke til kommentar

Ja, forsvaret generelt har vært bra. Ingen store feil. Skal jeg pirke på noe må de være at de slipper for lett til på venstresiden vår.

Sagna håper jeg signerer ny kontrakt, men jeg tror han drar tilbake til Frankrike til sommeren. Da er det hvertfall klart at vi trenger ny back. Jenkinson er langt unna nivået.

Håper han blir tilbudt en ny 1-2 års kontrakt, men ikke noe mer. Tror kanskje du har rett i at han drar til sommeren. Mulig klubben ikke er interessert i å forlenge kontrakten også.

Jeg tror Jenkinson ikke er så langt unna å nå nivået som trengs. I perioden han fikk tillit i flere kamper, synes jeg han beviste bra nivå etterhvert. Gi han 1-2 år til, så tror jeg han kan være førstevalg på høyrebacken i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...