banansplitt™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Arsenal FC @Arsenal17m #Arsenal team to play Southampton: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Ramsey, Wilshere, Ozil, Cazorla, Giroud #AFCvSFC Arsenal FC @Arsenal15m #Arsenal subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Rosicky, Walcott, Gnabry, Bendtner #AFCvSFC Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 #SaintsFC team versus #Arsenal: Boruc, Clyne, Fonte, Hooiveld, Shaw, Wanyama, Schneiderlin, Ward-Prowse, Lallana ©, Rodriguez, Lambert Lovren syk. 4-1, Giroud x2, Özil og Mertesacker - Lallana. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Bør bli en grei seier til Arsenal her. 3-1. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så fordi du mener Ramsey-Flamini er en sterkere midtbane enn Ramsey-Arteta er midtbanen svak? Deg om det i så fall. Ramsey dyttes nok neppe ut på kant, hvor du har det fra vet jeg ikke. Fordi han ofte blir det? Sist vi hadde Wilshere - Arteta - Ramsey spilte Ramsey på høyre så vidt jeg husker. Jeg mener at Wilshere - Arteta er en svak midtbane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Arsenal vinner garrantert. Hadde gjort dagen perfect. Men spill gjerne uavgjort altså Endret 23. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fordi han ofte blir det? Sist vi hadde Wilshere - Arteta - Ramsey spilte Ramsey på høyre så vidt jeg husker. Jeg mener at Wilshere - Arteta er en svak midtbane. Nei? Wilshere som spilles på kant. Det hender dog at de rullerer på posisjonene da det er naturlig for samtlige på midten(-Arteta) og spille i flere posisjoner. Alle kampene i år der Wilshere, Arteta/Flamini og Ramsey har startet samtidig har de sentrale midtbaneplassene tilhørt Ramsey og Arteta/Flamini. Haha, nå mener du Wilshere-Arteta er den svake midtbanen? Jeg kan være enig i at Ramsey-Wilshere er en svak midtbane, men med Wilshere/Ramsey-Arteta har jeg ikke den samme oppfatningen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kampen starter 15 min senere enn planlagt pga. tube-forsinkelser. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Endelig kamp igjen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei? Wilshere som spilles på kant. Det hender dog at de rullerer på posisjonene da det er naturlig for samtlige på midten(-Arteta) og spille i flere posisjoner. Alle kampene i år der Wilshere, Arteta/Flamini og Ramsey har startet samtidig har de sentrale midtbaneplassene tilhørt Ramsey og Arteta/Flamini. Haha, nå mener du Wilshere-Arteta er den svake midtbanen? Jeg kan være enig i at Ramsey-Wilshere er en svak midtbane, men med Wilshere/Ramsey-Arteta har jeg ikke den samme oppfatningen. Nå mener jeg? Det er det jeg alltid har ment. Vi har to muligheter Arteta - Ramsey som er ok eller Arteta - Wilshere som er svak. Mye fordi Arteta blir mye alene fordi Wilshere stormer fremover. Wilshere - Ramsey er enda svakere enn det igjen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Endelig kamp igjen Skal bli herlig, ja. Er gørr kjedelig med landslagspauser.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ingen Lovren er kjipt. Flaks for Arsenal. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Håper det blir en god kamp der vi forhåpentligvis ikke ser en åndssvak dommer som gjør noe tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Håper Southampton vinner og troner førsteplassen, noen som vet hva oddsen lå på at saints skulle vinne Premier league før seriestart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 For en sjanse, lol. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fy faeaaaaaan Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Det er grusomt av Ozil faktisk. Bare stopper opp Fra den andre vinkelen der var Ozil faktisk på vei vekk fra målet. Jaja. Synd Endret 23. november 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvor er Eagle Eye-grafen? Hadde jo vært perfekt å vise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Haha, Ramsey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå