medlem-124997 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Noen som har AppleTv som vil utdype litt for meg hva greia med det er? Har lest meg litt opp på det men får følelsen at det egentlig blir mye det samme som når jeg kobler macen til tv'n med hdmikabel? Takker for svar! Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Det er en liten mediastreaming-boks du kan bruke til å se Netflix, se på noe via Airplay eller leige filmer fra Apple. Uten om det er det veldig lite en kan gjøre I forhold til å koble opp Macen din til TV, så vil en ha flere funksjoner ved å koble opp direkte med HDMI, men Apple TV gjør det mye enklere å streaming ting til din TV.Finnes dog mange andre forskjellige typer streamingbokser som jeg mener er bedre i bruk enn en Apple tv (LG, Raspberry Pi (egentlig ikke en streamingdevice, men kan lett brukes som det)..) Endret 24. november 2013 av Brattus1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Hm. Kort å greit er det egentlig ikke noe å bruke penger på altså Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Spørst veldig hva du ønsker egentligØnsker du å ha lett tilgang til Netflix, leige filmer og har andre i-enheter fra før, er det en veldig grei dings å ha. Om du ønsker å se filmer via denne lokalt (fra datamaskiner f.eks), så vil jeg anbefalt å gått for en annen type streamingboks. Boxee eller LG sine (de har også nettleser og kan bruker til mye mer enn Apple TV).Hva er det du ønsker den skal gjøre egentlig? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Jeg lurte vel egentlig bare på hva det var for noe. Jeg har mac og iphone. Bruker ofte netflix men det er jo greit nok å bare koble på macen. Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg har en ATV, men det eneste jeg bruker den til er Airplay fra ipad, mac og iphone. Har ellers aldri brukt den til noe annet, sett på keynote´n til apple bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå