jeskeide Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har hatt store problem med å finne drivere til dette skjermkortet som XP tollererer... så viss noen har noen gode tips så taes desse i mot med takk.. men problemet mitt er at når jeg skal spille Medal of Honor Allied Assault så tror spillet at jeg bare har et 32 mb skjermkort... så når jeg starter spillet å skal ta trenings banen så starter den å laste å så går det 2 sek å så kutter bildet og jeg er tilbake på skrivebordet uten noe form for feilmelding... regner med at dette har noe med skjermkortet å gjøre, men er ingen erfaren mann npr det gjelder spilling så derfor lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet.... noen ???? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Mulig at jeg tar feil men voodoo 5 kortet har fysisk 64mb minne, men samme info ligger dobbelt så man kan si det effektivt har 32mb minne. Muligens på grunn av dette det vil funke som et 32mb kort, trur ingen drivere kan endre det. Du oppgradere eller stille ned kvalitet/oppløsning. du kan se på www.voodoofiles.com kansje du finner noen drivere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå